کد خبر : 6709
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی مازندران/ارسال بیش از ۸۵۰ اثر به دبیرخانه

اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی مازندران/ارسال بیش از ۸۵۰ اثر به دبیرخانه

خانم فاطمه اردشیری در گفت و گو با خبرگزاری کوثر در مازندران بیان کرد: پنجمین جشنواره استانی علامه حلی به صورت حضوری برای برگزیدگان شهرستانی رتبه های یک تا سه و از طریق فضای مجازی برای معاونین و دیگر طلاب برگزار شد.وی افزود: در این جشنواره طلاب، آثار پژوهشی خود را در بخش های تالیف،

خانم فاطمه اردشیری در گفت و گو با خبرگزاری کوثر در مازندران بیان کرد: پنجمین جشنواره استانی علامه حلی به صورت حضوری برای برگزیدگان شهرستانی رتبه های یک تا سه و از طریق فضای مجازی برای معاونین و دیگر طلاب برگزار شد.
وی افزود: در این جشنواره طلاب، آثار پژوهشی خود را در بخش های تالیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، تحقیق پایانی، پایان نامه ارائه کردند که تعداد آثار ارسالی این دوره  875 اثر بوده است.
وی تصریح کرد: تعداد ۵۰۷ اثر از سوی حوزه علمیه خواهران مازندران، ۲۴۴ اثر از طرف حوزه علمیه برادران و ۱۲۴ اثر از حوزه علمیه منطقه بابل به دبیر خانه پنجمین جشنواره استانی علامه حلی ارسال شد که در بین مدارس علمیه خواهران مازندران، بیشترین شرکت کننده را مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها)  ساری با ۱۲۹ اثر داشته است.
معاون پژوهش حوزه‌ علمیه خواهران مازندران ادامه داد: در پنجمین جشنواره استانی علامه حلی، ۱۹ اثر از مدارس علمیه خواهران، پنج اثر از حوزه علمیه برادران مازندران و پنج اثر نیز از حوزه علمیه منطقه بابل برگزیده شد و از صاحبان اثر تجلیل به عمل آمد.
وی خاطر نشان کرد: از بین آثار ارسالی به این دوره از جشنواره؛ ۷۸۴ اثر در بخش مقالات، ۱۸ مقاله از سطح یک تا چهار برگزیده و حائز رتبه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797