کد خبر : 7046
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

نشست صمیمانه حجت الاسلام والمسلین حیدری مدیر موسسه آوای توحید با حجت الاسلام و المسلمین کریمی معاونت فرهنگی جامعه المصطفی

نشست صمیمانه حجت الاسلام والمسلین حیدری مدیر موسسه آوای توحید  با حجت الاسلام و المسلمین کریمی معاونت فرهنگی جامعه المصطفی

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه آوای توحید با جمعی از مدیران موسسه در نشستی صمیمانه مورخه بهمن ماه ۱۳۹۹ با حجت الاسلام و المسلمین کریمی معاونت فرهنگی جامعه المصطفی در موسسه ی آوای توحید به گفتگو پرداختند. در این نشست ابتدا حجت الاسلام و

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه آوای توحید با جمعی از مدیران موسسه در نشستی صمیمانه مورخه بهمن ماه ۱۳۹۹ با حجت الاسلام و المسلمین کریمی معاونت فرهنگی جامعه المصطفی در موسسه ی آوای توحید به گفتگو پرداختند.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری نقدعلی به بیان گزارش مختصری از فعالیت های مجموعه پرداختند سپس به صورت تفصیلی  فعالیت های مجموعه را در حوزه­ی بین الملل شرح دادند.

ایشان عنوان کردند: یکی از فعالیت های موسسه ملیت شناسی بود که به صورت جزئی و دقیق، مزاق ها و مقاصد کشور های مختلف را برای شناسایی مواضعی که علوم عقلی می تواند کاربردی و اجتماعی سازی شود، سنجیدیم که در نتیجه  7 انجمن با ۷ زبان زنده ی دنیا ایجاد شد که برای هرکدام یک سایت راه اندازی شد، همچنین در مباحث فلسفه ی مضاف خیلی دقت شده است که محتوایی که تولید می شود متناسب با مزاق و فرهنگ و مقاصد آن کشور باشد.

ایشان خاطر نشان کردند: یک بخش دیگر که ما به آن پرداخته ایم بحث تربیت مدرس شاخص بوده است. یعنی از همان ابتدا که فرد وقتی وارد موسسه می شود با مصاحبه ها و غربار هایی که موسسه انجام می دهد متوجه می شود که بناست در این سیستم مربی بشود. که دوره های اول و دوم  این آموزش با مخاطبین و بازدهی بسیار خوب اتمام یافت و دوره ی سوم نیز بزودی شروع خواهد شد.

حجت­ الاسلام­ والمسلمین­ کریمی معاونت فرهنگی جامعه المصطفی با ابراز خشنودی از فعالیت های واحد بین الملل موسسه ی آوای توحید بیان داشتند: این برنامه های شما می تواند مکمل برنامه های اللمصطفی باشد چراکه ما محدودیت انتخاب واحد داریم و طلبه ها  باید به صورت اختیاری و فوق برنامه در این نوع کلاس ها شرکت بکنند لذا ما می توانیم اجرای آموزش سبک زندگی را که در المصطفی به صورت ۱۰ واحد جنبی برگزار می شد بر عهده­ی موسسه­ی شما بگذاریم و برای آنها گواهی صادر کنیم.

ایشان خاطر نشان کردند: این مباحث چون کمتر در سطح عمومی حوزه مطرح شده است عده ای تشنه ی این معارف هستند و باید اینها را کشف و جذب کرد، آقای فاطمی نیا و آقای رضایی مسئول آموزش های کاربردی و مهارتی المصطفی هستند و می توانند در زمینه ی تبلیغات و ثبت نام طلاب المصطفی با شما همکاری نمایند.

ایشان در ادامه بیان داشتند که: جامعه المصطفی از طریق طلبه هایی که در حال تحصیل یا فارغ التحصیل این حوزه هستند در برخی از کشور ها نمایندگی فعال دارد، شما می توانید جهت استفاده و بهره برداری بیشتر از این طرح­تان با این نمایندگی ها ارتباط برقرار کنید.

ایشان ادامه دادند: مجموعه المصطفی یک مجتمع آموزش عالی حکمت دارد که در موسسه ی امام خمینی است آقای زهادت مسئول این مجموعه هستند، شما می توانید با ایشان ارتباط برقرار کرده و طلبه های آنجا را هم جذب و تربیت کنید.

همچنین می توانید با موسسه­ی کوتاه مدت آقای میانجی که مسئول برگزاری دوره های کوتاه مدت برای افراد کشور های خارجی در زمینه­ی سبک زندگی و علوم عقلی است شما به تفاهم برسید که در این کار با شما همکاری کنند.

وی افزود: دانشگاه مجازی المصطفی یک بخش کوتاه مدت با امکانات خوبی طراحی کرده که آقای ارجمند فر مسئولیت ان را برعهده دارد، شما می توانید به عنوان مدرسه ی پیوسته در کنار المصطفی از کشور خارج جذب داشته باشید که امکاناتی از قبیل: اقامت و شهریه و مدرک و خدمت حوزه به آن ها ارائه می شود ولی پشتیبانی بودجه ندارید.

و در آخر مقرر شد گزارشی از فعالیت های موسسه­­ ی علمی تربیتی آوای توحید به آقای عباسی ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797