کد خبر : 6374
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

نمایشگاه مجازی کتاب در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود

نمایشگاه مجازی کتاب در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود

نمایشگاه مجازی کتاب با عرضه بیش از ۹۸۰ عنوان کتاب با تخفیف ویژه برای طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی می‌شود. به گزارش روابط عمومی، روز ۲۴ آبان، آغاز هفته کتاب و کتابخوانی است که از سال ۱۳۷۲ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج کتابخوانی نامگذاری شده و امسال نیز بیست

نمایشگاه کتاب مجازی

نمایشگاه مجازی کتاب با عرضه بیش از ۹۸۰ عنوان کتاب با تخفیف ویژه برای طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، روز ۲۴ آبان، آغاز هفته کتاب و کتابخوانی است که از سال ۱۳۷۲ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج کتابخوانی نامگذاری شده و امسال نیز بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در دومین ماه فصل پاییز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

امسال ۲۴ تا۳۰ آبان به عنوان زمان برگزاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران است و «دانایی؛ مانایی» به عنوان شعار این دوره از هفته کتاب انتخاب شده است.

با توجه به شرایط بحرانی که به علت اپیدمی ویروس کرونا در جامعه به وجود آمده و لازم است تا افراد در قرنطینه خانگی باشند، کتابخوانی می‌تواند در پر کردن این اوقات نقش مهمی داشته باشد. از بین تمام سرگرمی‌هایی که می‌توان در روزهای قرنطینه انجام داد، کتاب خواندن بهترین پیشنهاد است.

هر سال به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شد، امسال نیز به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و به دلیل شرایط موجود، نمایشگاه مجازی کتاب راه‌اندازی می‌شود.

امسال به جای برپایی نمایشگاه حضوری در کتابخانه جامعه الزهرا علیهاالسلام، عناوین کتاب‌های موجود در نمایشگاه مجازی کتاب با قیمت فروش آنها ارائه شده طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند به صورت حضوری و یا غیرحضوری کتاب‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

در این نمایشگاه، بیش از ۹۸۰ عنوان کتاب با تخفیف ویژه برای طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام عرضه می‌شود.

کتابخانه جامعه الزهرا علیهاالسلام امکان ارسال کتب انتخابی طلاب را فراهم کرده است و بانوان طلبه جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۴۲ تماس بگیرند.

تصویر خبر

عناوین کتاب های عرضه شده با قیمت ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان

عناوین کتاب های عرضه شده با قیمت ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان

عناوین کتاب های عرضه شده با قیمت ۷۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تومان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797