کد خبر : 4453
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۱۶

اجرای طرح ارتقای فرهنگی در ایام مقابله با کرونا

اجرای طرح ارتقای فرهنگی در ایام مقابله با کرونا

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم از ارائه پیشنهاد اجرای طرح ارتقای فرهنگی در ایام مقابله با کرونا خبر داد. به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام عیسی عیسی‌زاده، مدیرگروه فرهنگنامه های قرآنی وعضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف قرآن کریم، از ارائه پیشنهاد طرح ارتقای فرهنگی در ایام مبارزه با کرونا خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم از ارائه پیشنهاد اجرای طرح ارتقای فرهنگی در ایام مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام عیسی عیسی‌زاده، مدیرگروه فرهنگنامه های قرآنی وعضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف قرآن کریم، از ارائه پیشنهاد طرح ارتقای فرهنگی در ایام مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: این طرح با توجه به اینکه نماز جماعت مساجد و ادارات کشور تعطیل شده و ائمه جماعات به صورت مستقیم با مأمومین مرتبط نیستند، ارائه شده است.

وی افزود: بنده این طرح را با عنوان ارتقای فرهنگی در ایام مقابله با کرونا را به شورای فرهنگی یکی از وزارتخانه‌ها و امور مساجد سراسر کشور فرستاده‌ام که این مورد استقبال دست اندر کاران هم قرار گرفته است.

مدیرگروه فرهنگنامه های قرآنی در توضیحات بیشتر در مورد این طرح تصریح کرد: ائمه جماعات هر کدام با تعداد قابل توجهی از مردم و بستگان مرتبط هستند و شماره تماس آنان را دارند و می‌توانند برنامه‌ریزی کنند که روزانه چند پیام کوتاه بر مبنای آموزه‌های دینی و قرآنی با محوریت مسائل کاربردی و به‌روز برای مخاطبانشان بفرستند.

حجت‌الاسلام عیسی‌زاده بیان کرد: اگر در سراسر کشور چنین طرحی از سوی ائمه جماعات و مبلغان و طلاب که این روزها وقتشان آزاد است و فرصتی برای تبلیغ حضوری هم ندارند انجام شود می‌تواند منشأ تحول فرهنگی عظیمی (در طول این مدت که مردم با ویروس کرونا مواجه هستند) شود.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف قرآن افزود: این طرح مورد استقبال بسیاری از مبلغان هم قرار گرفته است و اگر مبلغان، ائمه جماعات و طلاب وارد این طرح شوند در این صورت تعداد زیادی پیام کوتاه دینی، فرهنگی و اعتقادی تولید خواهد شد که می‌تواند گنجینه بزرگی در تولیدات قرآنی و دینی محسوب شود و حتی در اختیار رسانه‌هایی مانند ایکنا قرار گیرد و منتشر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797