کد خبر : 6209
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

خلاصه خبر دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی با رهبر انقلاب ۱۳۸۶/۰۸/۰۹

ادامه‌ی مسیر پرافتخار عزت، در گرو تقویت اراده، افزایش معرفت دینی، تلاش علمی همراه با خلاقیت است

ادامه‌ی مسیر پرافتخار عزت، در گرو تقویت  اراده، افزایش معرفت دینی، تلاش علمی همراه با خلاقیت است
ادامه‌ی مسیر پرافتخار عزت، استقلال و اقتدار کشور در گرو تقویت اراده، افزایش معرفت دینی، تلاش علمی همراه با خلاقیت همه‌ی آحاد ملت به‌ویژه جوانان و تقویت روزافزون وحدت و همدلی دولت و ملت است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی، افق آینده‌ی کشور را بسیار روشن و تابناک دانستند و تأکید کردند: ادامه‌ی مسیر پرافتخار عزت، استقلال و اقتدار کشور در گرو تقویت اراده، افزایش معرفت دینی، تلاش علمی همراه با خلاقیت همه‌ی آحاد ملت به‌ویژه جوانان و تقویت روزافزون وحدت و همدلی دولت و ملت است.
ایشان با اشاره به حوادث تاریخی ۱۳ آبان و به‌ویژه سخنرانی امام خمینی رحمهالله‌علیه علیه قانون مصونیت قضایی اتباع آمریکا و تبعید ایشان در سال ۱۳۴۳، همچنین حادثه‌ی تلخ کشتار دانش‌آموزان در تهران به دست مزدوران آمریکا در سال ۱۳۵۷ افزودند: اگرچه ایادی آمریکا در این دو واقعه به ملت ایران ضربه زدند، اما جوانان پرشور و انقلابی کشور در سیزده آبان ۵۸ با تسخیر سفارت آمریکا که مرکز جاسوسی بود، جواب محکم و سختی به دولت زورگوی آمریکا دادند.
رهبر انقلاب اسلامی سرنوشت ملت‌ها را همواره منوط به تصمیم تاریخی آن‌ها برای سلطه‌پذیری و سکوت در برابر زورگویی یا مقابله با سلطه‌گران و ایستادگی در مقابل آن‌ها دانستند و خاطرنشان کردند: ملت ایران در این تصمیم‌گیری سرنوشت‌ساز، راه دوم را انتخاب کرد و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمهالله‌علیه سیلی محکم ملت ایران به سال‌ها زورگویی، تحقیر و سلطه‌طلبی آمریکا بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به استمرار مبارزه با نظام سلطه افزودند: قدرت‌های استکباری و سلطه‌گران به‌راحتی تسلیم نمی‌شوند، اما در مقابل اراده‌ی یک ملت و عزم او برای ادامه‌ی مسیر استقلال و عزت، کاری از پیش نخواهند برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797