کد خبر : 3236
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲:۱۷

انعقاد تفاهم نامه میان موسسه آوای توحید و دانشگاه قرآن و علوم حدیث

انعقاد تفاهم نامه میان موسسه آوای توحید و دانشگاه قرآن و علوم حدیث

به گزارش روابط عمومی آوای توحید روز سه شنبه ۲۹دی ۱۳۹۸ تفاهم نامه ای میان موسسه علمی تربیتی آوای توحید و دانشگاه قرآن و علوم حدیث انجام پذیرفت. مفاد این تفاهم در زمینه های علمی: صدور گواهی نامه از جانب دانشگاه قرآن و علوم حدیث و از جانب موسسه برگزاری دوره های کوتاه مدت و

به گزارش روابط عمومی آوای توحید روز سه شنبه ۲۹دی ۱۳۹۸ تفاهم نامه ای میان موسسه علمی تربیتی آوای توحید و دانشگاه قرآن و علوم حدیث انجام پذیرفت.

مفاد این تفاهم در زمینه های علمی: صدور گواهی نامه از جانب دانشگاه قرآن و علوم حدیث و از جانب موسسه برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه فلسفه ، عرفان و سبک زندگی به صورت حضوری و مجازی و همچنین ارائه محتواهای علمی موسسه به دانشگاه جهت انتشارمی باشد.

و در زمینه بین الملل : برگزاری دوره های علوم عقلی برای مهمانان اسپانیایی و اندونزیایی که به دعوت دانشگاه در ایران حضور می یابند.

و در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات : دو طرف تفاهم نمودند که هر دو تبلیغات محیطی و مجازی یکدیگر را در محیط های خود انجام دهند.

و در زمینه فرهنگی : همکاری در زمینه نشر، تولیدات رسانه ای و فروش محتوا تولید توسط موسسه به وسیله ی دانشگاه قرآن و علوم حدیث منعقد گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797