کد خبر : 1864
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

رویترز خبر داد

دوره تابستانه مدرسه آوای توحید

دوره تابستانه مدرسه آوای توحید

حجت  الاسلام محمدرضا حیدری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره تابستانه مدرسه معرفتی آوای توحید گفت: این دوره تابستانه به صورت مجازی از سوی مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار می شود و شرکت در این دوره برای عموم خواهران و برادران آزاد است. وی با اشاره به اساتید دوره

حجت  الاسلام محمدرضا حیدری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره تابستانه مدرسه معرفتی آوای توحید گفت: این دوره تابستانه به صورت مجازی از سوی مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار می شود و شرکت در این دوره برای عموم خواهران و برادران آزاد است.

وی با اشاره به اساتید دوره تابستانه مدرسه معرفتی آوای توحید اظهار کرد: این دوره با حضور حجج اسلام والمسلمین رمضانی با تدریس کتاب اوصاف الاشراف، ضیایی با موضوع انسان در عرف عرفان، حسینی آملی با موضوع صحیفه سجادیه و نیایش و حجت الاسلام حلوائیان با موضوع سبک زندگی توحیدی برگزار می شود.

مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید درباره زمان برگزاری دوره تابستانه مدرسه معرفتی آوای توحید، اظهار کرد: این دوره از ۲۰ تیرماه به مدت ۵۰ روز، و سه روز در هفته برگزار و ساعت برگزاری کلاس ها پس از ثبت نام نهایی اعلام می شود.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: پرداخت شهریه در دوره تابستانه مؤسسه مدرسه معرفتی آوای توحید الزامی است اما مقدار آن به عهده ثبت نام کننده است و مؤسسه حداقل و حداکثری برای شهریه در نظر نگرفته است.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در دوره تابستانه مدرسه معرفتی آوای توحید می توانند تا ۲۰ تیرماه به سامانه اینترنتی مؤسسه آوای توحید به نشانی avayetowheed.ir مراجعه کنند./۱۳۲۴/ت۳۰۲/ی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797