کد خبر : 3940
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

بازدید معاونت ارتباطات و بین الملل حوزه

بازدید معاونت ارتباطات و بین الملل حوزه

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید روز دوشنبه بیست و هشتم بهمن ماه ۱۳۹۸ حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری معاونت محترم ارتباطات و بین الملل حوزه های علیمه و جمعی از مدیران بین المللی با حضور در مکان موسسه علمی تربیتی آوای توحید در مجتمع زمزم از نزدیک در جریان فعالیت

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید روز دوشنبه بیست و هشتم بهمن ماه ۱۳۹۸ حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری معاونت محترم ارتباطات و بین الملل حوزه های علیمه و جمعی از مدیران بین المللی با حضور در مکان موسسه علمی تربیتی آوای توحید در مجتمع زمزم از نزدیک در جریان فعالیت های موسسه قرار گرفتند.

در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام محمدرضا حیدری مدیریت مؤسسه آوای توحید به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت های این مجموعه پرداختند. و شرح گزارشی درخصوص اهداف،سند های راهبردی و فعالیت های کلان و خرد بین الملل به ایشان ارایه دادند.

ایشان عنوان کردند: ما در حقیقت به دنبال این هستیم که علوم عقلی را اجتماعی سازی و کاربردی کنیم که برای قشر عمومی جامعه قابل استفاده باشد و در آینده قصد داریم مرکزی برای آموزش عالی باشیم که هم پژوهشکده باشد و هم دوره های آموزشی برگزار کند و در گام سوم جریان سازی و ایجاد یک جبهه در حوزه علوم عقلی ایجاد شود و در نهایت تبدیل به شهرک علمی تربیتی شویم
و هم اکنون طلاب و دانشجویان غیر ایرانی با تفاهم جامعه المصطفی در دو حوزه آموزش و پژوهش بصورت تفکیک ملیتی و بصورت تربیت محور مشغول به فعالیت در این موسسه می باشندو تولیدات خویش را در کشور خود بصورت تبلیغی(مقاله و چند رسانه ای ) ارایه خواهند دادو هم اکنون در برخی از روزنامه ها و شبکه ها این تولیدات مورد بهره قرار می گیرد. و در نهایت از طرف جامعه المصطفی و موسسه به برگزیدگان طرح مدرک تربیت مدرس اعطاء می گردد و در مجامع علمی ،تبلیغی و پژوهشی بکار گرفته می شوند.

وی با اشاره به این که در موسسه در زمینه سبک زندگی اسلامی دوره هایی به صورت کوتاه مدت و بلند مدت برگزاری گردیده و ۱۵ هزار نفر فازغ التحصیلان این دوره ها به گستره ملی و پانزده کشور خارجی به زبان فارسی مشارکن نمودند. در این دوره ها تلاش نموده ایم در راستای بیانیه گام دوم حرکت کنیم.

مدیر موسسه آوای توحید خاطر نشان کرد: مراکز فعال این موسسه عبارت است از سامانه آموزش مجازی مرکز پاسخگویی به سوالات دینی ، خبرگزاری حکمت و معرفت ، مرکز بین الملل ، فضای مجازی، مدرسه حضوری و واحد پژوهشی می باشد.

در نهایت جناب حجت الاسلام حیدری درخواست های موسسه را به معاونت محترم ارایه دادند که درخواست ها به شرح زیر می باشد :
۱- مکان جهت برگزاری دوره ها وکارگاه های آموزشی و پژوهشی
۲- ارتباطات با نهاد های مورد تفاهم رسمی حوزه های علمیه
۳– تخصیص نیروی کارآمد به موسسه

۴- حمایت مالی
۵-توانمند سازی مهارت های زندگی و معنویت و اخلاق نیروهای تشکل های بین المللی
۶- اتصال به مراکز بین المللی خاصتا معاونت بین الملل دفتر مقام معظم رهبری مدظلله العالی

پس از سخنان مدیر موسسه آوای توحید ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری در این جلسه با اشاره به موثر بودن فعالیت های موسسه از فعالیت های این مجموعه تقدیر و تشکر کردند و نکات کلیدی به شخص مدیریت فرمودند و در ادامه بیان داشتند: معاونت ارتباطات در گستره داخل و خارج از کشور بویژه ایرانیان و زباندان فارسی می تواند با موسسه همکاری داشته باشد و در خصوص ارتباط با نهاد ها و مراکز بین المللی حتما ارتباط بوسیله مدیریت تشکل ها و مسئول ارتباطات برقرار شود و همچنین در قسمت آموزش از اساتید و سامانه آموزش مجازی استفاده کرد

ایشان اظهار نظر کردند: درخصوص مکان و نیرو با وجود کمبود های موجود اما سعی داریم برنامه جامع برای تشکل های بین المللی داشته باشیم و ان شالله در سال جدید حداقل اگر نیرو به مرکز بین الملل تخصیص یافت شامل این تشکل خواهد شد در ادامه ایشان افزودند که از ریز سرفصل ها و همچنین تولیدی ها، یک نسخه جهت ارزیابی به این معاونت ارسال شود که نقاط مشترک و نیاز ها را پیدا کرد و طبق آن بتوانیم به موسسه خدمات مورد نظر موسسه که جناب حجت الاسلام حیدری فرمودند را ارایه داد و از تشکل بین المللی آوای توحید بهرمند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797