کد خبر : 4875
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۴۹

برگزاری سه نشست مجازی نقد کتاب

برگزاری سه نشست مجازی نقد کتاب

مجمع فعالان فرق، ادیان اقوام و مذاهب (مفام) با توجه به محدودیت های کرونایی، جلسات نقدِ کتاب خود را به صورت مجازی برگزار کرده است. به گزارش خبرگزاری حکمت مجمع فعالان فرق، ادیان اقوام و مذاهب (مفام) با توجه به محدودیت های کرونایی و کمپین “در خانه بمانیم”، جلسات نقدِ کتاب خود را به صورت

نقد کتاب

مجمع فعالان فرق، ادیان اقوام و مذاهب (مفام) با توجه به محدودیت های کرونایی، جلسات نقدِ کتاب خود را به صورت مجازی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری حکمت مجمع فعالان فرق، ادیان اقوام و مذاهب (مفام) با توجه به محدودیت های کرونایی و کمپین “در خانه بمانیم”، جلسات نقدِ کتاب خود را به صورت مجازی در دستور کار قرار داده است و تاکنون سه جلسه از این جلسات با حضور مؤلف، ناقدین و پژوهشگران برگزار شده است که در ادامه گزارشی از برگزاری این جلسات تقدیم می گردد:

– نقد کتاب راه راستی

کتاب راه راستی، نوشته سید حسن فاطمی به بررسی و نقد باورهای زرتشتیان و باستان ستایان پرداخته است.

جلسات نقد این کتاب با حضور ۳۸ نفر از اساتید و پژوهشگران عرصه نقد زرتشت و باستان گرایی  برگزار و شش نقد مکتوب به دبیرخانه برگزاری این جلسات ارائه شده است.

– نقد کتاب ناقوس گمراهی

کتاب ناقوس گمراهی، نوشته نصرالله آیتی به نقد و بررسی باورهای مدعی دروغین احمد بصری می پردازد.

جلسات نقد این کتاب با حضور ۱۵ نفر از اساتید و پژوهشگران عرصه نقد مدعیان دروغین مهدویت  برگزار و دو نقد مکتوب به دبیرخانه برگزاری این جلسات ارائه شده است.

– نقد کتاب لعن های نامقدس

کتاب لعن های نامقدس، نوشته مهدی مسائلی به تبیین محدودیت ها و قوانین تَبرِّی اشاره نموده است. جلسات نقد این کتاب با حضور ۱۴ نفر از اساتید و پژوهشگران برگزار و دو نقد مکتوب به دبیرخانه برگزاری این جلسات ارائه شده است.

در مجموع ۱۰ نقد برای این سه کتاب دریافت و مؤلفین محترم به صورت جداگانه به هر یک از ناقدین پاسخ داده اند.
 

لازم به ذکر است محتوای این جلسات اعم از نقد ناقدین و پاسخ مؤلفین توسط مجموعه مفام در قالب یک ویژه نامه به زودی منتشر و چاپ خواهد شد.
 

مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) متشکل از اساتید و فعالان طراز اول کشور، مجموعه ها و مؤسسات فعال در حوزه های مرتبط با فرق، ادیان، اقوام و مذاهب است که برنامه ریزی های مختلفی برای استفاده از ظرفیت اقوام ایرانی و مذاهب اسلامی با نگاه تقریب و همبستگی دارد و در مقابلِ اندیشه های انحرافی اقدام به برنامه ریزی و پاسخگویی و اجرای برنامه های علمی – فرهنگی در سطح ملی می نماید.

منبع: حوزه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797