کد خبر : 5396
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

برگزاری ۱۴۰ برنامه در یزد طی ایام دهه کرامت

برگزاری ۱۴۰ برنامه در یزد طی ایام دهه کرامت

دبیر برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد از برگزاری ۱۴۰ برنامه طی ایام دهه کرامت در یزد خبر داد.به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید ناصر حیدری؛ دبیر برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد گفت: جشن های زیر سایه خورشید امسال از ۴ تیرماه تا ۱۴ تیرماه و با رویکردی متفاوت نسبت به گذشته

دبیر برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد از برگزاری ۱۴۰ برنامه طی ایام دهه کرامت در یزد خبر داد.
به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید ناصر حیدری؛ دبیر برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد گفت: جشن های زیر سایه خورشید امسال از ۴ تیرماه تا ۱۴ تیرماه و با رویکردی متفاوت نسبت به گذشته خواهد بود. رویکردهای خانواده محوری، محله محوری، تحول محوری، کیفیت محوری و مشارکت محوری در این جشنواره مدنظر قرار گرفته است که دلیل آن شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و همچنین استان یزد است.
وی گفت: سال گذشته ۳۴۰ برنامه در زیر سایه خورشید و با حضور ۴ تیم از خدام رضوی برگزار شد ولی امسال با توجه به شرایط خاص، این برنامه‌ها به ۱۴۰ برنامه و دو تیم ۴ نفره از خدام کاهش‌یافته است.
حیدری گفت: از جمله مباحث محوری در این برنامه ها ازدواج با مهریه ۱۴ عدد سکه بهار آزادی و جهیزیه‌ای درخور و شأن خانواده‌ها، ازدیاد نسل و فرزند آوری است که در آن به سؤالات و شبهات موجود با دلایل قرآنی، منطقی، متقن و عقلی پاسخ داده می شود.
وی زمان برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید در یزد را پنجشنبه ۱۲ تیرماه در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد اعلام کرد و گفت: این مراسم به صورت زنده و با حضور خدام رضوی، مسئولان و مهمانان ویژه از دقایقی بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۳ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797