کد خبر : 5285
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

جهش کیفی و کمی در پذیرش بانوان طلبه استان البرز مورد تاکید است

جهش کیفی و کمی در پذیرش بانوان طلبه استان البرز مورد تاکید است

به گزارش خبرگزاری کوثر از کرج، خانم زهرا رحیمیان در جلسه با معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان البرز بیان کرد: کیفیت‌بخشی به برنامه‌ های آموزشی و تهذیبی حوزه‌های علمیه در کنار توجه به رشد کمی، مورد توجه جدی حوزه علمیه خواهران استان البرز است. وی با ابراز تعزیت به مناسبت تخریب حرم مطهر ائمه بقیع، ضمن عرض

به گزارش خبرگزاری کوثر از کرج، خانم زهرا رحیمیان در جلسه با معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان البرز بیان کرد: کیفیت‌بخشی به برنامه‌ های آموزشی و تهذیبی حوزه‌های علمیه در کنار توجه به رشد کمی، مورد توجه جدی حوزه علمیه خواهران استان البرز است.

وی با ابراز تعزیت به مناسبت تخریب حرم مطهر ائمه بقیع، ضمن عرض خداقوت و قدردانی از معاونان و کارشناسان آموزش مدارس علمیه خواهران استان البرز اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از ظرفیت خواهران طلبه و اساتید در فضای مجازی برای اجرای برنامه های دینی و معنوی استفاده شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران البرز به راه اندازی گروه و کانال آموزشی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: طلاب و مبلغان با بهره مندی از این ظرفیت در تلاشند تا اخلاق و معنویت را در جامعه ارتقا بخشند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل جلسات کارگروه پذیرش در طول ایام سال افزود: جلسات کارگروه پذیرش باید در طول سال تشکیل شود و صرفا منحصر به زمان پذیرش نباشد تا بتوان تصمیمات مثمرثمر جهت ارتقای  پذیرش از جهت کمی و کیفی اتخاذ و عملی کرد. 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران البرز ادامه داد: یکی از برنامه های ارزشمندی که حوزه علمیه خواهران در حال حاضر با جدیت دنبال می کند، جهش کیفی و کمی در جذب و پذیرش طلاب جدید الورود برای سال تحصیلی جدید است.

وی افزود: طرح هر طلبه یک داوطلب در مدارس استان جهت بهره مندی از ظرفیت طلاب در امر پذیرش نهادینه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797