کد خبر : 6893
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۰:۳۸

خون سردار شهید سلیمانی تداوم‌بخش نهضت فاطمی است

خون سردار شهید سلیمانی تداوم‌بخش نهضت فاطمی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  کوثر ازیزد، خانم مریم تفکری در جمع مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق، گفت: همزمانی ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و سالگرد عروج شهید سردار سلیمانی، نشان دهنده این است که این شهید والامقام رهروی صادق در مسیر سرخ شهادت بوده است.  وی اضافه کرد:  با توجه به شیوع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  کوثر ازیزد، خانم مریم تفکری در جمع مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق، گفت: همزمانی ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و سالگرد عروج شهید سردار سلیمانی، نشان دهنده این است که این شهید والامقام رهروی صادق در مسیر سرخ شهادت بوده است.

 وی اضافه کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا، لازم است تدابیری اندیشه شود تا این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هر چه باشکوه تر برگزار شود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق افزود: همانگونه که حضرت زهرا(سلام الله علیها) برای دفاع از امام زمان خود به پا خواست و جان خود را فدا نمود، شهید بزرگوار سردار سلیمانی و شهید فخری زاده عزیز نیز به تأسی از این بانوی عظیم الشأن و به امر ولی امر مسلمین جان خود را برای عزت مملکت اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

تفکری اظهار کرد: درسی که از حضرت زهرا(سلام الله علیها) می توان گرفت این است که خون مطهر این بانوی بی همتا و مظلوم ما را در این مسیر هدایت کرد وسبب پیوند ما با حقیقت اسلام و معارف الهی شد و از این منظر خون سلیمانی ها نیز در تداوم نهضت فاطمی، این خاصیت و برکت را دارد که عامل هدایت بیشتر دل ها و انشالله نابودی کامل ظالمان و مستکبران می شود.

وی اضافه کرد:  از این رو شایسته است همچنان که مبلغان گرامی مراسم ایام فاطمیه را برگزار می نمایند یاد و خاطره این شهیدان ارجمند را گرامی بدارند.

تهیه روزشمار، تهیه تقویم فاطمیه، پویش نذر فاطمی، برگزاری نشست ها و مسابقات از جمله برنامه های پیشنهادی مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق  جهت اجرا در دهه بصیرت و ایام فاطمیه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797