کد خبر : 5563
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

دومین دوره حجاب و عفاف «سِرّصدف» برگزار می‌گردد

دومین دوره حجاب و عفاف «سِرّصدف» برگزار می‌گردد

به گزارش روابط عمومی، پژوهشکده زن و خانواده با همکاری اداره امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی  تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، دومین دوره مقدماتی مجازی مباحث حجاب و عفاف «سِرّصدف » را برگزار می‌کند.مسئول گروه خدمات آموزشی پژوهشکده زن و خانواده، در آستانه  برگزاری دومین دوره برگزاری غیر حضوری سرّصدف  اظهار داشت: این دوره

به گزارش روابط عمومی، پژوهشکده زن و خانواده با همکاری اداره امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی  تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، دومین دوره مقدماتی مجازی مباحث حجاب و عفاف «سِرّصدف » را برگزار می‌کند.
مسئول گروه خدمات آموزشی پژوهشکده زن و خانواده، در آستانه  برگزاری دومین دوره برگزاری غیر حضوری سرّصدف  اظهار داشت: این دوره با هدف تقویت و ارتقاء دانش و بینش مورد نیاز طلاب خواهر، دانشجویان و سایر فعالان فرهنگی، جهت آشنایی بیشتر آنان با مطالعات و پژوهش های روز در حوزه پوشش زنان برگزار می گردد.
غلامرضا پریمی با اشاره به اینکه دوره آموزش تصویری «سرّصدف» در قالب یک دوره مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد: این برنامه آموزشی با ارائه سرفصل های مشخصی در حوزه عفاف و پوشش زنان، اصلاح بینش و انگیزش مخاطبین و ارتقاء سطح علمی و عقیدتی  آنان در این عرصه را مد نظر قرار داده است.
ایشان با برشمردن دروس ارائه شده در دوره کوتاه مدت تابستانی فوق اعلام نمودند:  در این دوره علاوه بر مباحثی مثل مسئله ‌شناسی حجاب در بین روشنفکران معاصر ایرانی، به مباحثی دیگر از قبیل سیاستگذاری فرهنگی در باب حجاب، قرآن و مسئله حجاب؛ مروری بر پرسش‌های نو و نیز پرسش های نو در مطالعات اسلامی حجاب نیز پرداخته خواهد شد. لازم به ذکر است که این دوره در سال گذشته برای نخستین بار برگزار شد و بنا به درخواست علاقمندان، مجدد تکرار می شود.
پریمی در ادامه افزود: محتوای دوره برگرفته از پژوهش‌های سالیانه اخیر در پژوهشکده زن و خانواده در موضوع حجاب است که در دو اثر:  حجاب پژوهی «پوشش زنان در زمان پیامبر صل الله علیه و آله» و  «پژوهش‌های فقهی حجاب» انتشار یافته است.
مسئول آموزش پژوهشکده در پایان اشاره کرد: مباحث دوره سرّ صدف بصورت فایل های صوتی تصویری همراه با متن آموزشی مربوطه در سامانه آموزش مجازی پژوهشکده زن و خانواده قابل استفاده است و علاقمندان پس از ثبت نام و اختصاص نام کاربری و رمز ورود می توانند از این مباحث بهره مند شوند.
ثبت نام دوره از تاریخ  ۱۳۹۹/۰۴/۱۶  تا ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ از طریق سایت پژوهشکده زن و خانواده به آدرس:  https://wrc.ir  انجام خواهد شد.
برگزاری دوره  از ابتدای مردادماه سال جاری تا پایان همین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
جهت هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید.
۰۲۵۳۲۱۴۴۶۱۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797