کد خبر : 6938
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

دیدار مدیران موسسه آوای توحید و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور

دیدار مدیران موسسه آوای توحید و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید در تاریخ دی ماه ۱۳۹۹ حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه آوای توحید باجمعی از مدیران موسسه در دفتر حجت الاسلام والمسلمین ملانوری معاونت تبلیغ وامور فرهنگی حوزه های علمیه کشور حضور یافتند. در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری نقدعلی

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید در تاریخ دی ماه ۱۳۹۹ حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه آوای توحید باجمعی از مدیران موسسه در دفتر حجت الاسلام والمسلمین ملانوری معاونت تبلیغ وامور فرهنگی حوزه های علمیه کشور حضور یافتند.

در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری نقدعلی مدیر مؤسسه آوای توحید به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت های این مجموعه پرداختند و شرح مختصری درخصوص اهداف، سند های راهبردی و فعالیت های خرد و کلان، برنامه های استانی؛ ملی وفراملی به ایشان ارائه دادند.

ایشان عنوان کردند: موسسه علمی تربیتی آوای توحید در صدد است که علوم عقلانی وحیانی و معرفتی را کاربردی و اجتماعی نمایند تا برای عموم جامعه قابل استفاده باشد و ان شالله در آینده بتوانیم برای هر قشرو صنف جامعه از حیث معرفتی و سبک زندگی یک متد و مدل آموزش ارائه کنیم و از جمله اقشار تاثیرگذار در جامعه کنونی مبلغان حوزه میباشند که از مولفه های مبلغ طراز اندیشه ، عقلانیت ، معرفت و روش زندگی می باشد و موسسه آوای توحید توانایی این را دارد که در این حوزه تولید محتوا فاخر داشته باشد.

مدیر موسسه آوای توحید افزودند: مراکز فعال موسسه عبارتند از سامانه آموزش مجازی، مرکز پاسخگویی به سوالات دینی، خبرگزاری حکمت و معرفت، مرکز بین الملل، معاونت فضای مجازی، مدرسه حضوری و مرکز پژوهش.

ایشان خاطر نشان کردند: هدف از برگزاری این جلسه اولاً خداقوت و تبریک جهت سمت معاونت حوزه های علمیه کشور و ارائه گزارشی از عملکرد موسسه و در نهایت همفکری و گفتگو جهت تعریف و ایجاد دوره های آموزشی برای ارتقاء و اعتلای سطح بینش معرفتی گروه هدف معاونت تبلیغ وفرهنگی حوزه می­باشد.

حجت­ الاسلام­ والمسلمین­ ملانوری معاونت تبلیغ وامورفرهنگی حوزه­ های علمیه­ ی کشور با ابراز رضایت نسبت به دست آوردها و فعالیت های موسسه گفتند: موسسه آوای توحید کار بسیار خوب و راه متعالی را باوسعت جهانی شروع کرده و همچنین تدارک و مدیریت فناوری آموزش مجازی خصوصا در شرایط بحرانی کرونایی که آموزشهای حضوری قابل اجرا نمی باشد ، کاری مطلوب و ثمربخش است که موسسه آوای توحید به خوبی از پس آن برآمده و البته به صورت کلی باید آموزش­ها از طریق اینترنت ارائه شود چرا که آموزش مجازی سهل الوصل تر است و حتی معاونت تبلیغ درصدد است بخش زیادی از فضای آموزشی خود را آموزش مجازی نماید.
در ادامه جلسه و طی همفکری های طرفین حجت­الاسلام ­والمسلمین­ ملانوری پیشنهاد دادند که مقالات موسسه در مجله مبلغان که توسط معاونت تبلیغ نشر می­شود به چاپ برسد.

همچنین معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه­ های­ علمیه کشور ابراز خوشحالی کردند که در صورت نیاز در اطلاع رسانی و تبلیغ دوره های مجازی موسسه آوای توحید را یاری کنند.
و در پایان ایشان افزودند: به لحاظ کیفیت بالای محصولات فرهنگی و تربیتی موسسه آوای توحید تولیدات مشترکی ، تولید و در شبکه های معاونت منتشر گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797