کد خبر : 4994
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

گزیده‌ای از بیانات دیدار مسئولان صداوسیما با رهبر انقلاب ۱۳۷۳/۰۷/۰۵

رهبر انقلاب: صدا و سیما مبتنی بر علم، دین و معرفت باشد

رهبر انقلاب: صدا و سیما مبتنی بر علم، دین و معرفت باشد
دستگاه‌ صدا و سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ از لحاظ وزانت‌ فرهنگی‌ در نزد مخاطبان‌ هوشمند و صاحبنظر در مسائل‌ گوناگون‌ باید احترام‌ برانگیز و زینت‌ بخش‌ نظام‌ اسلامی‌ مبتنی‌ بر علم‌، دین‌ و معرفت‌ باشد.

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ با تأکید بر نقش‌ هدایتی‌ صدا و سیما در تمامی‌ بخشهای‌ جامعه‌ اظهار داشتند: صدا و سیما به‌ عنوان‌ یک‌ دستگاه‌ تأثیرگذار بر رفتار، اندیشه‌های‌ سیاسی‌، عقاید مذهبی‌ و فرهنگ‌ عمومی‌ مردم‌، باید هدایتگر جامعه‌ در جهت‌ خیر و صلاح‌ باشد.
مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با برشمردن‌ وظایف‌ اصلی‌ صدا و سیما در رساندن‌ هر چه‌ مطلوبتر پیام‌ ارزشهای‌ انقلاب‌ فرمودند: دستگاه‌ صدا و سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ از لحاظ وزانت‌ فرهنگی‌ در نزد مخاطبان‌ هوشمند و صاحبنظر در مسائل‌ گوناگون‌ باید احترام‌ برانگیز و زینت‌ بخش‌ نظام‌ اسلامی‌ مبتنی‌ بر علم‌، دین‌ و معرفت‌ باشد.
رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ یکی‌ دیگر از وظایف‌ اصلی‌ صدا و سیما را دفاع‌ و مبارزه‌ دائمی‌ در برابر حجم‌ عظیم‌ و گسترده‌ تبلیغات‌ رسانه‌های‌ گوناگون‌ هنری‌، تبلیغی‌، خبری‌ و سیاسی‌ دشمنان‌ علیه‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ دانستند و فرمودند: در اثر تلاشهای‌ مخلصانه‌ و هوشمندانه‌ دست‌اندرکاران‌ سازمان‌ صدا و سیما، از نظر کمی‌ و کیفی‌ در برنامه‌های‌ این‌ رسانه‌ عمومی‌، تحولی‌ محسوس‌ آغاز شده‌ است‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797