کد خبر : 4763
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محمّدی عراقی به سمت نمایندگی ولیّ‌فقیه در سپاه ۱۳۶۹/۰۴/۰۵

رهبر انقلاب: معنویت‌ و آگاهی‌ و معرفت‌ اسلامی‌ در سپاه‌ رشد و عمق‌ بخشند.

رهبر انقلاب: معنویت‌ و آگاهی‌ و معرفت‌ اسلامی‌ در سپاه‌ رشد و عمق‌ بخشند.
سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌اسلامی‌ یک‌ نیروی‌ انقلابی‌ است‌ که‌ بر پایه‌ی‌ دین‌ و تقوا و درک‌ و عمل ‌انقلابی‌ به‌ وجود آمده‌ و وظیفه‌ی‌ اساسی‌ نماینده‌ی‌ این‌جانب‌ در آن‌، عبارت ‌از نظارت‌ مستمر بر حفظ و استحکام‌ این‌ پایه‌ی‌ اساسی‌ و برخورد با تخلفات‌ و پیشگیری‌ از آنها است‌.

سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌اسلامی‌ یک‌ نیروی‌ انقلابی‌ است‌ که‌ بر پایه‌ی‌ دین‌ و تقوا و درک‌ و عمل ‌انقلابی‌ به‌ وجود آمده‌ و وظیفه‌ی‌ اساسی‌ نماینده‌ی‌ این‌جانب‌ در آن‌، عبارت ‌از نظارت‌ مستمر بر حفظ و استحکام‌ این‌ پایه‌ی‌ اساسی‌ و برخورد با تخلفات‌ و پیشگیری‌ از آنها است‌. آنچه‌ لازم‌ است‌ با اهتمام‌ و قوت‌ به‌ آن‌ قیام‌ نمایید عبارت‌ است‌ از این‌ امور:
۱) واحدهای‌ عقیدتی‌، سیاسی‌ را تقویت‌ فرمایید تا با روشهای‌ برنامه‌ریزی‌ شده‌ و شیوه‌های‌ ابتکاری‌، معنویت‌ و آگاهی‌ و معرفت‌ اسلامی‌ را در سپاه‌ رشد و عمق‌ بخشند.
۲) حوزه‌ی‌ نمایندگی‌ و دفاتر وابسته‌ به‌ آن‌ را در سراسر سپاه‌، مخصوصا در میان‌ یگانهای‌ رزمی‌ فعال‌ نموده‌ با سازماندهی‌ قوی‌ و مستحکم‌، کارایی‌ آن‌ را مضاعف‌ فرمایید.
۳) بر کلیه‌ی‌ موارد نصب‌ و ترفیع‌ و گزینش‌ و سپردن‌ مسؤولیتهای‌ جدید به‌ فرماندهان‌ و مسؤولان‌ از نظر صلاحیتهای‌ دینی‌ و سیاسی‌ نظارت‌ نموده‌ و بدین‌ وسیله‌ سلامت‌ انتصابات‌ را تأمین‌ فرمایید.
۴) بر گزینش‌ کلیه‌ی‌ مسؤولین‌ و پرسنل‌ حفاظت‌ اطلاعات‌ از نظر صلاحیت‌ دینی‌ و سیاسی‌ نظارت‌ نمایید.
۵) در مراکز آموزشی‌ سپاه‌ مانند دانشگاه‌ امام‌ حسین ‌علیه‌السلام‌ حضور فعال‌ یافته‌ برنامه‌ی‌ تعلیم‌ و تربیت ‌اسلامی‌ را به‌ طور کامل‌ در آن‌ اجرا نمایید و کلیه‌ی‌ امور فرهنگی‌ و نشریات‌ خبری‌ و غیره‌ و روابط عمومی‌ سپاه‌ بر عهده‌ی‌ نمایندگی‌ است‌.
۶) با روحانیت ‌متعهد و حوزه‌های‌ علمیه‌ و مراکز علمی‌ و فرهنگی‌ کشور به‌ منظور تغذیه‌ی‌ فکری ‌و معنوی‌ فرماندهان‌ و مسؤولان‌ و نیروهای‌ سپاه‌ ارتباط برقرار نمایید و جذب‌ و سازماندهی‌ و آموزش‌ و اعزام‌ طلاب‌ و فضلای‌ جوان‌ را مورد اهتمام‌ قرار دهید.
۷) نیروهای‌ سپاه‌ و بسیج‌ را با هدایت‌ و توجیه‌ مداوم‌ انقلابی‌ و سیاسی ‌آماده‌ی‌ حضور فعال‌ در صحنه‌های‌ دفاع‌ از انقلاب‌ نگهدارید و پیوسته‌ بر آگاهی ‌و بینش‌ آنان‌ بیفزایید.
۸) مسؤولیت‌ حفظ و صیانت‌ سپاه‌ و نیروهای‌ مقاومت ‌بسیج‌ از ورود در گروهها و باندهای‌ سیاسی طبق‌ رهنمود قائد عظیم ‌الشأن‌ حضرت ‌امام‌ خمینی ‌قدس‌ سره‌ نیز با شماست‌.
۹) کلیه‌ی‌ مقررات‌ و ضوابطی‌ که‌ در داخل‌ سپاه‌ تهیه‌ و تدوین‌ می‌شود باید از نظر انطباق‌ با موازین‌ شرعی‌ به ‌تأیید نمایندگی‌ برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797