کد خبر : 6835
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶

فراورده‌های جدید علمی در اختیار طلاب قرار گیرد

فراورده‌های جدید علمی در اختیار طلاب قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کوثر از  هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حاجبی در آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره علامه حلی (ره) هرمزگان، بیان کرد: آخرین تحقیق‌ها، نوشته‌ها، پایان‌نامه‌ها و مقالاتی که در هر موضوعی وجود دارد، حاصل کار محققانی است که تلاش کرده تا به اینجا و به دست پژوهشگران امروز رسیده است. استاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کوثر از  هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حاجبی در آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره علامه حلی (ره) هرمزگان، بیان کرد: آخرین تحقیق‌ها، نوشته‌ها، پایان‌نامه‌ها و مقالاتی که در هر موضوعی وجود دارد، حاصل کار محققانی است که تلاش کرده تا به اینجا و به دست پژوهشگران امروز رسیده است.

استاد حوزه با بیان اینکه تالیف کتاب‌های بازاری و سطحی، ارزش نویسندگی را پایین آورده، تاکید کرد: محققی که در طول عمرش  یک کتاب بنیادین و پژوهش محور که دردی را از جامعه دوا کند، امروز کم پیدا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجبی، به معاونت های پژوهش حوزه علمیه خواهران و برادران توصیه کرد: موضوعات پایان‌نامه‌های حوزوی به خصوص سطح ۳ را منطقه‌ای ارسال و در تدوین آن مساعدت بیشتری داشته باشند.

استاد ارزیاب این جشنواره تاکید کرد: ارزیابی‌های مقالات علامه حلی (رحمت الله علیه) که در کنار اساتید داور انجام شد، مطابق فرم پیشنهادی و در واقع با توجه به موارد مدنظر صورت گرفت.

وی در پایان از حجت الاسلام والمسلمین اسحاقی قائم مقام معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران کشور تقاضا داشت که بیشتر از پیش از فعالیت‌های پژوهشی استان هرمزگان حمایت کرده و  زمینه ای فراهم شود تا جلسات دفاعیه پایان نامه ها در معاونت پژوهشی استانی برگزار شود و هم چنین برنامه ای صورت پذیرد تا از واسپاری پایان‌نامه‌های حوزوی به غیر، جلوگیری و آبروی علم و عالم، حفظ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797