کد خبر : 5451
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

مدارس مقطع سیکل می‌توانند بهترین مکان برای رشد معرفتی دختران نوجوان باشند

مدارس مقطع سیکل می‌توانند بهترین مکان برای رشد معرفتی دختران نوجوان باشند

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: مدارس مقطع سیکل می‌توانند بهترین مکان برای تربیت مادران مؤمن، انقلابی و تحصیل‌کرده باشند که در دوران نوجوانی در فضایی دینی، کسب علم و معرفت کرده‌اند. خانم سیده زهرا ابراهیمیان در گفت گو با خبرگزاری کوثر از مازندران ضمن عرض تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت کریمه اهل‌بیت

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: مدارس مقطع سیکل می‌توانند بهترین مکان برای تربیت مادران مؤمن، انقلابی و تحصیل‌کرده باشند که در دوران نوجوانی در فضایی دینی، کسب علم و معرفت کرده‌اند.

خانم سیده زهرا ابراهیمیان در گفت گو با خبرگزاری کوثر از مازندران ضمن عرض تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و روز دختر بیان کرد:  تغییر الگوهای شخصیتی یکی از دلایل تغییر سبک زندگی در کشور است که منجر به تغییر رفتار به‌خصوص در بین جوانان و نوجوانان می‌شود که این تغییر رفتار اگر در دختران و زنان اتفاق بیفتد، جامعه را به انحطاط و انحراف خواهد کشید.
وی تصریح کرد: حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) از جمله شخصیت‌هایی هستند که می‌توان با معرفی ایشان به زنان جامعه، هویت زن مسلمان ایرانی را احیاء کرد.
وی در ادامه گفت: مدارس علمیه سیکل می‌تواند با سازوکاری تربیتی و نه صرفاً آموزشی، مادرانی توانمند تحویل جامعه دهد که زمینه‌ساز «تمدن نوین اسلامی» شوند.
حضور طلاب نوجوان در مدارس علمیه خواهران بسیار ارزشمند است
مدیر  مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل تصریح کرد: طلاب مقطع سیکل وقتی در چنین فضایی کسب علم کرده باشند، زمانی که به‌عنوان مبلغ دینی در مدارس، اردوهای جهادی، حلقه‌های صالحین و غیره فعالیت کنند، قطعاً در جذب کودکان و نوجوانان اثرگذارتر خواهند بود.
وی تأکید کرد: تابستان سال گذشته طلاب این مدرسه باوجود شرایط سنی خود، حضور بسیار خوبی در اردوهای جهادی و حلقات صالحین بسیج داشتند و همین موضوع موجب بالا رفتن آمار پذیرش در سال تحصیلی گذشته شد.
وی اعلام کرد: حضور طلاب نوجوان مؤمن و تحصیل‌کرده ای که در این سن، با مبانی دینی و اعتقادی آشنا شده و قادر به پاسخگویی بخشی از شبهات و مسائل مورد ابتلای روز می‌شوند، در جامعه بسیار تأثیرگذار  است.
ابراهیمیان خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن و تغییر سبک زندگی در جامعه، تصمیم و اراده یک دختر نوجوان برای ورود به حوزه بسیار ارزشمند و مایه مباهات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797