کد خبر : 5820
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

معرفی شخصیت و اندیشه حکمای اسلامی در برنامه ستارگان حکمت

معرفی شخصیت و اندیشه حکمای اسلامی در برنامه ستارگان حکمت

خراسانی جزئیاتی از ویژه برنامه ستارگان حکمت در معرفی شخصیت‌ها و حکمای بزرگ را تشریح کرد. محمدباقر خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با ارائه گزارشی از فعالیت های مجمع عالی حکمت اسلامی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، مجمع عالی حکمت اسلامی ویژه برنامه های علمی و فرهنگی در

خراسانی جزئیاتی از ویژه برنامه ستارگان حکمت در معرفی شخصیت‌ها و حکمای بزرگ را تشریح کرد.

محمدباقر خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با ارائه گزارشی از فعالیت های مجمع عالی حکمت اسلامی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، مجمع عالی حکمت اسلامی ویژه برنامه های علمی و فرهنگی در فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داد.

دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی اضافه کرد: برنامه ضیافت در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های علمی این مجمع در فضای مجازی است که در ۷۱ برنامه و نزدیک به ۴۰۰ دقیقه در فضای مجازی از طریق کانال های پیام رسان ها و صفحات مجازی منتشر شده است.

وی پرسمان را از برنامه های علمی فرهنگی مجمع عالی حکمت اسلامی در فضای مجازی دانست و گفت: در این برنامه به شبهات و سؤالات اعتقادی و کرونایی پاسخ داده می شود که تاکنون ۲۵ برنامه آن پخش شده و هنوز هم ادامه دارد.

خراسانی با اشاره به ویژه برنامه ستارگان حکمت افزود: به مناسبت روز بزرگداشت شخصیت ها و حکمای بزرگ در مجموعه ای تصویری ۵ تا هفت دقیقه ای به معرفی این شخصیت ها و حکمای بزرگ پرداخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که هشتم مرداد روز بزرگداشت شیخ اشراق است، نخستین برنامه از ویژه برنامه ستارگان حکمت از امروز، برای معرفی اندیشه و نوآوری ها و جایگاه شیخ اشراق در فضای فلسفی کشور منتشر شده و تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت.

خراسانی با اشاره به این که اساتید حوزه در این برنامه به تبیین آراء و اندیشه های حکمای اسلامی می پردازند، یادآورشد: این ویژه برنامه ها در شبکه ها و کانال های مرتبط با مجمع عالی حکمت اسلامی بارگزاری و منتشر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797