کد خبر : 6700
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲:۱۴

معرفی موسسه اشراق حکمت اسلامی

معرفی موسسه اشراق حکمت اسلامی

تشکیل این موسسه فرهنگی و پژوهشی حاصل هم‌اندیشی و دغدغه‌های دانشجو – طلبه‌های حوزه علمیه قم است؛ جمعی از طلبه‌های پژوهشگر و فعال در عرصه فرهنگ برای ایجاد بستری مناسب جهت پشتیبانی نظری از نظام اسلامی در حوزه علمیه و در میان فضلای برجسته به تشکیل این موسسه همت گماشتند. این مؤسسه تا کنون توانسته

تشکیل این موسسه فرهنگی و پژوهشی حاصل هم‌اندیشی و دغدغه‌های دانشجو – طلبه‌های حوزه علمیه قم است؛ جمعی از طلبه‌های پژوهشگر و فعال در عرصه فرهنگ برای ایجاد بستری مناسب جهت پشتیبانی نظری از نظام اسلامی در حوزه علمیه و در میان فضلای برجسته به تشکیل این موسسه همت گماشتند.

این مؤسسه تا کنون توانسته ضمن انسجام بخشی به یک جمع پژوهشگر و نخبه، ارتباطی جدی را با عالمان و دانشمندان اسلامی برقرار کند. به طوری که حضور آنان در نظارت و راهبری طرح‌های مؤسسه جدی و اثرگذار است، لذا می‌کوشد همواره نظر مشورتی آنان را در تدوین راهبردهای خود لحاظ کند. از این‌رو، به جرأت می‌توان گفت مؤسسه اشراق حکمت از جهت داشتن نیروهای جوان و پرنشاط و نیز تکیه بر تجربه و دانش عالمان حوزوی فضایی کم‌نظیر را پدید آورده است.

نشر اشراق حکمت یکی از زیرمجموعه های موسسه اشراق است که به مدیرمسئولی منصور مهدوی در زمینه تاریخ، فلسفه، فقه و … فعال است. نشر کتابهایی چون: عدالت در گرداب، گذار از فتنه، سراب سیاست و … حاصل کار انتشارات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797