کد خبر : 4961
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۳:۵۵

نخستین همایش بین المللی اخلاق, الهیات و بلایای فراگیر

نخستین همایش بین المللی اخلاق, الهیات و بلایای فراگیر

اولین پیش نشست همایش بین المللی «اخلاق، الهیات و بلایای فراگیر»، در روز سه شنبه، ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹،‌ ساعت ۱۷-۱۹  برگزار شد. موضوع جلسه،«فقر و اخلاق فرهنگی» بود که دکتر ناصر فکوهی استاد سرشناس دانشگاه تهران و مدیر محترم موسسه انسان شناسی و فرهنگ، به بحث پرداختند. گزارش این نشست در قالب مجموعه پیش



به گزارش خبرگزاری حکمت, به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع عالی حکمت:

اولین پیش نشست همایش بین المللی «اخلاق، الهیات و بلایای فراگیر»، در روز سه شنبه، ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹،‌ ساعت ۱۷-۱۹  برگزار شد. موضوع جلسه،«فقر و اخلاق فرهنگی» بود که دکتر ناصر فکوهی استاد سرشناس دانشگاه تهران و مدیر محترم موسسه انسان شناسی و فرهنگ، به بحث پرداختند. گزارش این نشست در قالب مجموعه پیش نشست های همایش منتشر و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

**********************************************************

دومین پیش نشست همایش بین المللی «اخلاق، الهیات و بلایای فراگیر» در روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار می شود. موضوع این جلسه، «نهاد علم و بلایای فراگیر» است و سخنرانان این جلسه، دکتر رضا ماحوزی، دکتر اباذر اشتری و دکتر جبار رحمانی از اعضاء محترم پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  خواهند بود. اطلاعات بیشتر در پوستر پیش نشست قابل مشاهده می باشد.

**********************************************************

سومین پیش نشست همایش بین المللی «اخلاق، الهیات و بلایای فراگیر» در روز پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگزار می شود. موضوع این جلسه، «بیماری کرونا و دوراهه های اخلاقی» خواهد بود و دکتر احد فرامز قراملکی (استاد دانشگاه تهران) و دکتر امیر کشاورزیان در این جلسه به ارائه بحث خواهند پرداخت. پوستر این پیش نشست به پیوست قابل مشاهده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797