کد خبر : 6271
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

نشست سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم با مسئولین موسسه آوای توحید

نشست سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم با مسئولین موسسه آوای توحید

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید شهریور ۱۳۹۹ حجت الاسلام و المسلمین یزدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم با حضور در دفتر موسسه آوای توحید در مجتمع زمزم از نزدیک در جریان فعالیت های موسسه قرار گرفتند. در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام و

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید شهریور ۱۳۹۹ حجت الاسلام و المسلمین یزدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم با حضور در دفتر موسسه آوای توحید در مجتمع زمزم از نزدیک در جریان فعالیت های موسسه قرار گرفتند.

در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری نقدعلی مدیر مؤسسه آوای توحید به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت های این مجموعه پرداختند.
و شرح گزارشی درخصوص اهداف،سند های راهبردی و فعالیت های کلان و خرد برنامه های ملی و بین الملل به ایشان ارایه دادند.

ایشان عنوان کردند: موسسه آوای توحید در حقیقت به دنبال این است که علوم عقلی و معرفتی را اجتماعی سازی و کاربردی کند که برای قشر عمومی جامعه قابل استفاده باشد و در آینده قصد داریم تبدیل به شهرک علمی تربیتی شویم و برای تمامی اقشار جامعه از حیث معرفتی و سبک زندگی برنامه داشته باشیم

مدیر موسسه آوای توحید خاطر نشان کرد: مراکز فعال این موسسه عبارت است از سامانه آموزش مجازی ،مرکز پاسخگویی به سوالات دینی ، خبرگزاری حکمت و معرفت ، مرکز بین الملل ، معاونت فضای مجازی، مدرسه حضوری و مرکز پژوهشی می باشد.

حیدری عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسه ابتدا گزارشی از عملکرد موسسه خدمت حضرتعالی می باشد و در نهایت تعریف و ایجاد دوره های آموزشی جهت ارتقاء و اعتلای سطح بینش معرفتی گروه هدف دادگستری استان بویژه جوانان است .

پس از سخنان مدیر موسسه آوای توحید ، حجت الاسلام والمسلمین یزدی در این جلسه با اشاره به موثر بودن فعالیت های موسسه در سطح ملی و بین المللی ، وسعت فعالیت ها ، تنوع برنامه ها ،عمق محتوا و تاثیر گذاری این مجموعه تقدیر و تشکر کردند و نکات کلیدی و موثری را ارائه فرمودند و در ادامه بیان داشتند: معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری قم اخیرا ظرفیتی را در خصوص دوره ها ایجاد کرده و فعالیت های فرهنگی جدیدی در سطح استان برگزار نموده است .

ایشان اظهار نظر کردند: دادگستری استان باید از طرفیت بالای آموزشی پژوهشی بویژه سامانه آموزش مجازی موسسه استفاده کند.
حجت الاسلام یزدی عنوان کردند : دوره جدیدی را بمدت یک ماه آزمایشی برای جوانان گروه هدف دادگستری برگزاری شود و در صورت بازخورد مثبت دوره بصورت رسمی فعالیت کند.
محتوای دوره عبارت است از : ۱- هویت شناسی و خداشناسی۲-مهارت های زندگی۳- معضلات اجتماعی و آسیب های اجتماعی۴_آسیب شناسی تصادفات و آسیب شناسی مواد مخدر

پس از سپری شدن دوره آزمایشی یکماهه ، جلسه ای دیگر با حضور حجت الاسلام و المسلمین یزدی، و مدیران دادگستری حجت الاسلام احمدی و جناب آقای صالحی در خصوص گزارش عملکرد طرح یک ماه ارائه گردید و مورد استقبال فراوان و شایانی قرار گرفت.

لازم بذکر است طرح از جهت غنی بودن محتوا و نحوه ارائه محتوا و توانایی اساتید بالاترین سطح را از طرف دادگستری و مخاطبین طرح دریافت کرد که به پیوست تقدیم می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797