کد خبر : 4933
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۰۱

ویژه برنامه های فرهنگی مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه های فرهنگی مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک رمضان

#ضیافت”عنوان ویژه برنامه های فرهنگی و مجازی مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ می باشد که با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان طراحی، برنامه ریزی و به لطف خدا از روز اول ماه مبارک رمضان در حال اجرا و پخش

#ضیافت”عنوان ویژه برنامه های فرهنگی و مجازی مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ می باشد که با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان طراحی، برنامه ریزی و به لطف خدا از روز اول ماه مبارک رمضان در حال اجرا و پخش است.
در این ویژه برنامه ها تلاش شده است موضوعات مختلف و مورد نیاز جامعه از محضر اساتید بزرگوار در قالب کلیپ های تصویری که کمتر از ۷ دقیقه می باشد، تهیه و هر روز از فضاهای مجازیِ در اختیار مجمع عالی حکمت اسلامی، براساس زمان بندی مشخص پخش و عرضه شود.
🔹آیت الله محمد باقر تحریری هر روز در خصوص فضائل ماه مبارک بیاناتی خواهند داشت،
🔸ضمن اینکه بزودی مطالبی از آیت الله سید محمد غروی با موضوع خانواده اسلامی و قرآنی و راههای تحکیم بنیان خانواده در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
⬅️ لازم بذکر است در این مجموعه برنامه های فرهنگی مجازی، از محضر جمع دیگری از اساتید استفاده خواهد شد که ان شاء الله در آینده بسیار نزدیک اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797