کد خبر : 6769
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

پنجمین جشنواره استانی علامه حلی با شرکت دو برابری طلاب خواهر گلستانی پایان یافت

پنجمین جشنواره استانی علامه حلی با شرکت دو برابری طلاب خواهر گلستانی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، خانم صدیقه بهرامی از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(رحمه الله علیه) با حضور مسئولان مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران استان خبر داد. وی خاطرنشان کرد: این جشنواره که با حضور ارزشمند طلاب مدارس علمیه خواهران استان و به یُمن تلاش و کوشش مضاعف معاونان محترم پژوهش صورت گرفت،

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، خانم صدیقه بهرامی از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(رحمه الله علیه) با حضور مسئولان مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره که با حضور ارزشمند طلاب مدارس علمیه خواهران استان و به یُمن تلاش و کوشش مضاعف معاونان محترم پژوهش صورت گرفت، هم اینک به یکی از جشنواره‌های معتبر حوزه‌های علمیه مبدل شده و در دوازدهمین دوره کشوری این جشنواره، به ایستگاه پایانی دوره پنجم استانی یعنی اعلام منتخبین رسیده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان اعلام کرد: در این دوره از میان ۲۲۶ اثر از طلاب خواهر، ۹۶ مقاله به دوره تفصیلی راه یافت که بعد از ارزیابی های تفصیلی مرحله اول و دوم، 5 اثر از خواهران روز ۲۷ آذر ماه در محل دبیرخانه استانی به جهت کرونا با جمعیتی اندک و رعایت پروتکل­ها  مورد تقدیر قرار گرفت.

بهرامی با تبریک به برگزیدگان این جشنواره، از تلاش‌های مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه که زمینه حضور و مشارکت حداکثری طلاب را فراهم نمودند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: خانم ها؛ فاطمه اصغری، سمانه ملامحمدزمانی و زهرا منصوری رضی از گرگان، کلثوم چاری از انبارالوم و سمیرا عیدی از گنبد نفرات برتر استانی این جشنواره بودند.

وی با اعلام رضایت از میزان شرکت کنندگان خواهران طلبه در جشنواره دوازدهم، گفت: در این دوره با رشد بسیار خوبی مواجه بودیم که تقریبا مقالات ارسالی طلاب دو برابر سال گذشته بوده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان بیان کرد: در پایان جلسه، فراخوان سیزدهمین جشنواره علامه حلی اعلام شد که بر این اساس، طلاب خواهر و برادر از روز سه‌شنبه ۲۵آذر ۱۳۹۹ (هم‌زمان با روز پژوهش) تا پایان روز چهارشنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۰فرصت شرکت در این جشنواره را دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797