کد خبر : 4469
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

کتاب«روح نماز» ویژه جوانان و نوجوانان منتشر شد

کتاب«روح نماز» ویژه جوانان و نوجوانان منتشر شد

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کتاب«روح نماز» ویژه جوانان و نوجوانان منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، این مجلد بر اساس کتاب آداب الصلاه امام خمینی(ره) و به قلم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد حسن وکیلی نگاشته شده است. این اثر در دوازده فصل به اسرار

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کتاب«روح نماز» ویژه جوانان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، این مجلد بر اساس کتاب آداب الصلاه امام خمینی(ره) و به قلم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد حسن وکیلی نگاشته شده است.

این اثر در دوازده فصل به اسرار و آداب نماز، وحدت حقیقی یا اعتباری نماز، رنجیدن ملکوت اعمال از انسان، روایت حضور نماز و صبر ویژه در قبر و اهمیت اطلاع رسانی از اسرار و آداب باطنی عبادات می پردازد.

مراتب مقامات اهل سلوک، علم، ایمان، اطمینان و مشاهده، معنای خضوع، ادب طمانینه و اثر تکرار عبادت و تکثر اذکار در تحصیل آن از جمله مطالبی است که در فصول اول این کتاب آمده است.

از دیگر محتواهای این مجلد می توان به محافظت عبادت از تصرف شیطان، نشاط و بهجت، حضور قلب و مراتب آن، دعوت به تحصیل حضور قلب، دوای هرزه گری خیال و طریقه تحصیل حضور قلب و حب دنیا دلیل تشتت خیال اشاره کرد.

گفتنی است؛ این اثر در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و در قطع رقعی به چاپ رسیده، علاقه‌مندان می‏توانند برای تهیه این کتاب به سامانه shop.javanan.org مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797