کد خبر : 7568
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

نشست صمیمی موسسه علمی تربیتی آوای توحید با ریاست محترم دانشگاه قم

نشست صمیمی  موسسه علمی تربیتی آوای توحید با ریاست محترم دانشگاه قم

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید در تاریخ ششم شهریور ماه ۱۴۰۰ حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید باجمعی از کارمندان موسسه در دفتر حجت الاسلام والمسلمین دکتر دیرباز ریاست محترم دانشگاه قم حضور یافتند. در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری نقدعلی


به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید در تاریخ ششم شهریور ماه ۱۴۰۰ حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید باجمعی از کارمندان موسسه در دفتر حجت الاسلام والمسلمین دکتر دیرباز ریاست محترم دانشگاه قم حضور یافتند. در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری نقدعلی به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت های این مجموعه پرداختند و شرح مختصری درخصوص اهداف، سند های راهبردی و فعالیت های خرد و کلان، برنامه های استانی؛ ملی وفراملی به ایشان ارائه دادند.

نشست صمیمی هیئت موسسه اوای توحید با ریاست دانشگاه قم

ایشان عنوان کردند: موسسه علمی تربیتی آوای توحید در صدد است که علوم عقلانی وحیانی و معرفتی را کاربردی و اجتماعی نمایند تا برای عموم جامعه قابل استفاده باشد و ان شالله در آینده بتوانیم برای هر قشر و صنف جامعه از حیث معرفتی و سبک زندگی یک متد و مدل آموزش ارائه کنیم و از جمله اقشار تاثیرگذار در جامعه کنونی اساتید و دانشجویان میباشند که از مولفه های استاد و دانشجوی طراز اندیشه ، عقلانیت ، معرفت و روش زندگی می باشد و موسسه آوای توحید توانایی این را دارد که در این حوزه تولید محتوا فاخر داشته باشد.

ایشان خاطر نشان کردند: موسسه آوای توحید در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه فلسفه و حاکمیت لبیک گفته و برنامه هایی در این زمینه تهیه و اجرا شده است.

مدیر موسسه آوای توحید افزودند: مراکز فعال موسسه عبارتند از سامانه آموزش مجازی، مرکز پاسخگویی به سوالات دینی، خبرگزاری حکمت و معرفت، مرکز بین الملل، معاونت فضای مجازی، مدرسه حضوری و مرکز پژوهشی.

دکتردیرباز ریاست محترم دانشگاه قم با ابراز رضایت نسبت به دست آوردها و فعالیت های موسسه گفتند: موسسه آوای توحید خلا نقش فلسفه در تمدن و حکومت را دارد تلاش می کند با حضور برجسته ترین اساتید معقول پرکند.

ایشان گفتند: معقولات بعلت علوم پایه در مباحث علوم انسانی نقش بسزایی دارد و بایستی موسسه برنامه ای در خصوص پیوندمعقولات با این علوم را برقرار کند .

و در مباحث زن و خانواده بایستی از علوم دینی محض برای قشر زن و خانواده استفاده شود که سدی محکم در مقابل فمینیسم باشد و طراز های خانواده ای عقلانی و معنوی معرفی شود.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد : دانشگاه قم حاضر است برنامه های مشارکتی از قبیل برگزاری دوره و برنامه های پژوهشی و تمدنی را با موسسه آوای توحید داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797