کد خبر : 8402
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

تقدیر و تشکر از زحمات استاد زنجیر زن حسینی زید عزه

تقدیر و تشکر از زحمات استاد زنجیر زن حسینی زید عزه

به گزارش روابط عمومی موسسه آوای توحید، در آخرین جلسه از درس الهی نامه خواجه عبدالله انصاری در مدرسه حضوری و مجازی آوای توحید از زحمات استاد زنجیر زن حسینی «زید عزه» که زحمت تدریس این درس را برعهده داشتند، تقدیر و تشکر به عمل آمد. استاد میثم زنجیر زن حسینی در علوم عقلی از

به گزارش روابط عمومی موسسه آوای توحید، در آخرین جلسه از درس الهی نامه خواجه عبدالله انصاری در مدرسه حضوری و مجازی آوای توحید از زحمات استاد زنجیر زن حسینی «زید عزه» که زحمت تدریس این درس را برعهده داشتند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

استاد میثم زنجیر زن حسینی در علوم عقلی از اساتید متعددی بهرمند گردیده اند؛ درس اسفار را غیر مباشرتا از حضرت آیت الله جوادی آملی استفاده برده و با اساتیدی چون حجه الاسلام احمد عابدی، حجه الاسلام یزدان پناه، حجه الاسلام حسینی آملی، حجه الاسلام عباسی خراسانی که همگی از شاگردان بارز آیت الله حسن زاده آملی هستند حشر و نشر داشته و بعد از استفاده از دروس متعارف حوزه به تحقیق آثار فلسفی از زمان ارسطو تا علامه طباطبایی می پردازند و یک مجموعه بیست جلدی فلسفه را به نام ” لباب الحکمه” که گزیده ای از دویست کتاب فلسفی است را گردآوری می نماید. ایشان از سال ۱۳۸۸ تدریس خویش را در سطح عالی حوزه علمیه قم آغاز کرده و هم اکنون نیز به تدریس علوم عقلی و نقلی اشتغال دارند.

لازم بذکر است بعد از پایان ترم دی ماه درس سرالصلاه امام خمینی«ره» توسط استاد زنجیرزن«زید عزه» در مدرسه حضوری و مجازی آوای توحید برگزار خواهد شد، علاقمه مندان می توانند برای ثبت نام به شماره ۰۹۹۱۹۲۲۳۵۸۳ در ایتا پیام ارسال نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797