کد خبر : 8474
تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰

موسسه حکمت و تمدن برگزار می کند

روشن ضمیر

اجرای طرح استعداد یابی مهنا ویژه دانش آموزان قم

اجرای طرح استعداد یابی مهنا ویژه دانش آموزان قم
نخستين رويداد استعداديابي قرآني، فرهنگي، هنري، سينمايي، رسانه اي و صنايع دستي موج هنر ناب انقلاب (مهنا) توسط موسسه حکمت وتمدن برگزار مي شود.

به گزارش خبرگزاری حکمت و معرفت نخستین رویداد استعدادیابی قرآنی، فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه ای و صنایع دستی موج هنر ناب انقلاب (مهنا) به همت قرارگاه شهید آوینی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، موسسه حکمت و تمدن و با همکاری انجمن ها، مراکز و موسسات فرهنگی و هنری برگزار می شود.

این طرح با هدف کشف و معرفی استعداد های جدید در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، تقویت استعدادها و آموزش های کاربردی جهت بهره گیری از ایشان در کلاس های کانون در آینده نزدیک به عنوان مربی و بهبود کیفیت آثار فرهنگی، هنری، سینمایی و رسانه ای نوجوانان در ۶ رشته قرآنی، فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه ای و صنایع دستی برگزار می شود.

فراخوان استعدادیابی از میان مقاطع متوسطه اول و دوم در ۶ رشته اعلام شده، شرکت در آزمون مجازی در رشته مورد نظر، مصاحبه حضوری، شرکت در دوره آموزشی رشته پذیرفته شده با ۴۰ ساعت آموزشی و ۳۰ ساعت برنامه های جنبی مانند بازدید از حرف و مشاغل، اردو، استخر، سینما و… و معرفی استعدادهای برتر به نهاد ها و مراکز ذیصلاح از مراحل این طرح می باشد.

اعطای گواهینامه رسمی به پذیرفته شدگان، تقدیر از برگزیدگان، لوح زرین، دیپلم افتخار، کمک هزینه حمایت تولید اثر و حمایت جهت راه یابی و شرکت درجشنواره های ملی مزایای این طرح می باشد.

علاقمندان جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس https://formafzar.com/form/mohana مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797