کد خبر : 8498
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

به همت موسسه علمی تربیتی آوای توحید:

اعلام فراخوان مقاله به همایش «هفت شهر عشق»

اعلام فراخوان مقاله به همایش «هفت شهر عشق»
دبیر علمی همایش هفت شهرعشق گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی(ره)، فراخوان مقاله با محوریت ابداعات و نوآوری‌های علمی مرحوم علامه آغاز شد. این همایش به همت مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حکمت و معرفت، آیت‌الله حسن رمضانی دبیر علمی همایش هفت شهرعشق در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش «هفت شهر عشق» گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی(ره)، فراخوان مقاله با محوریت ابداعات و نوآوری‌های علمی مرحوم علامه آغاز شد. این همایش به همت مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار خواهد شد.

آیت الله رمضانی با اشاره به محور‌های ارسال مقالات گفت: نوآوری‌های قرآنی و روایی، فلسفی، کلامی، عرفانی، ریاضیات، نجوم، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، فقهی و اصولی، اجتماعی و سیاسی، طبی و تربیتی علامه حسن زاده(ره) از جمله این محورهاست.

 دبیر علمی همایش هفت شهرعشق ادامه داد: موضوعات زن و خانواده در آثار علامه حسن‌زاده(ره)، نقش مراقبه از دیدگاه علامه در سلوک فردی و اجتماعی، نقش استاد در شکل‌گیری ابعاد شخصیتی علامه حسن‌زاده(ره)، همچنین شریعت، طریقت و حقیقت در آثار علامه حسن‌زاده(ره) از دیگر موضوعات این فراخوان است.

وی ادامه داد: دیدگاه علامه حسن‌زاده(ره) نسبت به جایگاه معصومین در نظام هستی و همچنین دیدگاه علامه حسن زاده نسبت به امور سیاسی و اجتماعی با تأکید بر ولایت‌مداری و انقلاب اسلامی نیز از محور‌های این فراخوان و همایش است.

دبیرعلمی همایش هفت شهرعشق، مهلت ارسال مقالات را ۳۰ شهریورماه اعلام کرد و گفت: نتایج داوری همزمان با ۱۰ مهر ماه سال جاری اعلام خواهد شد و به مقالات برتر همایش علاوه بر چاپ و انتشار، جوایز ارزنده تقدیم می‌شود. هم‌چنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات می‌توانند به سامانه ارسال مقاله آوای توحید به نشانی https://lms.avayetowheed.com/cont/۲۱۹۶ مراجعه کنند.

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری دبیر اجرایی این همایش بوده و آیت‌الله حسن رمضانی، آیت‌الله سیدیدالله یزدان‌پناه، آیت‌الله سیدعلی حسینی آملی، آیت‌الله محمدحسین نائیجی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، هیئت علمی این همایش را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797