حمایت هنری رسانه ای از مبلغان و فعالان فضای مجازی در قالب «طرح تبلیغی طه»
خدمات تبلیغی، هنری و رسانهای مجازی در قالب طرح تبلیغی طه در آستانه ماه مبارک رمضان به مبلغان، قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی ارائه می شود. به گزارش روابط عمومی و بین الملل، با توجه به بحران شیوع بیماری کرونا در کشور و عدم برگزاری تبلیغ سنتی در ماه مبارک رمضان، خانواده هنری
خدمات تبلیغی، هنری و رسانهای مجازی در قالب طرح تبلیغی طه در آستانه ماه مبارک رمضان به مبلغان، قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی ارائه می شود.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل، با توجه به بحران شیوع بیماری کرونا در کشور و عدم برگزاری تبلیغ سنتی در ماه مبارک رمضان، خانواده هنری تبلیغی عقیق به ارائه خدمات تبلیغی، هنری و رسانه ای در قالب طرح تبلغی طه می پردازد.
بر اساس این طرح، خدمات هنری – رسانه ای به ۱۱۴ نفر از مبلغان، فعالان قرآنی و فعالان مجازی انقلاب اسلامی ارائه میشود تا این افراد بتوانند از طریق فضای مجازی به تبلیغ معارف دین بپردازند.
این خدمات هنری – رسانه ای به صورت داوطلبانه و رایگان ارائه میشود و شامل آموزش، مشاوره، تأمین محتوا، کمک به فرآوری و تولید محصول مناسب فضای مجازی، امکانات و تجهیزات(استودیو، دوربین، باکس تدوین و غیره) است.
علاقه مندانی که تمایل دارند به عنوان مبلغ، هنرمند و اهل رسانه و یا فعال فضای مجازی در این طرح شرکت کنند، میتوانند به نشانی http://aghighfamily.com/ramazan مراجعه کرده و ثبت نام کنند.
خانواده عقیق مجموعهای خصوصی، غیرانتفاعی و مردمی، متشکل از مجموعهای از طلاب حافظ قرآن و دانشجویان هنری – رسانهای است که از اواخر سال ۱۳۹۳ آغاز به فعالیت کرده است.
این مجموعه تا کنون توانسته بیش از هزار و ۱۱۴ محصول فرهنگی قرآنی با موضوعات متنوع و مناسب انتشار در فضای مجازی تولید کند که بخشی از آنها در اختیار مبلغان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی قرار میگیرد تا در ماه مبارک رمضان، محتواهای مناسبی در فضای مجازی ارائه دهند.
تولید محصولات هنری – تبلیغی باکیفیت، تقویت هنرمندان انقلابی و استفاده از ظرفیتهای خاموش جهت تولید آثار ماندگار و مطلوب در شرایط اقتصادی امروز از جمله مهم ترین اهداف خانواده عقیق است.
خانواده عقیق جهت اجرای طرح تبلیغی طه، محتواهایی را مناسب استفاده در فضای مجازی تولید خواهد کرد که فعالان فرهنگی میتوانند با مراجعه به این سایت، از این مطالب و محتواها بهره مند شوند.
برای این امر مجموعهای از کارشناسان محتوایی و هنری جدولی بر مبنای روزهای ماه رمضان آماده و این محتوا را در سایت بارگذاری کرده تا در اختیار همه علاقهمندان قرار گیرد.
در این ایام، ۴۰ پیشنهاد به مبلغان و فعالان فرهنگی ارائه شده و در قالب بسته روشنا در اختیار علاقهمندان قرار خواهد گرفت.
برچسب ها :طرح تبلیغی طه ، فضای مجازی ، ماه رمضان ، هنر ، کرونا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰