کد خبر : 8489
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

موسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار می کند:

پنجمین حلقه معرفتی تربت پاک بر مزار علامه حسن زاده آملی قدس سره

پنجمین حلقه معرفتی تربت پاک بر مزار علامه حسن زاده آملی قدس سره
حجت الاسلام مرادی از برگزاری پنجمین حلقه معرفتی تربت پاک عارفان به مناسب سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی در جوار مزارآن عالم وارسته خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی مرادی مدیر اجرایی موسسه آوای توحید در گفتگو با خبرگزاری حکمت و معرفت، با اشاره به اجرای حلقه معرفتی تربت پاک عارفان گفت: «تربت پاک» نام یکی از برنامه‌های معنوی و معرفتی موسسه آوای توحید است که در تیر ۱۴۰۲و با حضور در جوار تربت پاک و شریف عالم و عارف بزرگ علامه حسن زاده آملی قدس سره الشریف آغاز شد.

وی ادامه داد: این برنامه تحت عنوان سلسله حلقه‌های معرفتی «تربت پاک» قصد دارد تا از طریق زمینه‌سازی و فراهم نمودن شرایط حضور مخاطبان بر سر مزار علما و عرفای بزرگ، شخصیت علمی و عرفانی بزرگان این مرز و بوم را به مخاطبان معرفی نموده و با این عمل اقدام موثری در جهت رشد و گسترش معنویت برای مخاطبان داشته باشد.

حجت الاسلام مرادی گفت: حلقه‌های معرفتی در بازه های زمانی مختلف بر سر مزار یکی از عارفان و با حضور و سخنرانی اساتید حوزه عرفان و معرفت در معرفی و شناساندن شخصیت بزرگان و عارفان در حال برگزاری است.

مدیر اجرایی مؤسسه آوای توحید افزود: در همین راستا جلسه پنجم این برنامه در روستای ایرا و با حضور بر مزار مرحوم علامه حسن زاده آملی با حضور شاگردان برجسته علامه حسن زاده آملی برگزار می‌شود.

وی گفت: زمان حرکت برای تشکیل این حلقه معرفتی ۲۲ شهریورماه از قم و تهران خواهد بود.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه اولین حلقه تربت پاک عارفان نیز در جوار مزار شریف مرحوم علامه حسن زاده آملی با حضور ملیت های مختلف برگزار شد.   گفت: در این برنامه از کشورهای مختلف جهان از جمله چین، سوئد، آفریقا، اندونزی، سوریه، لبنان، عراق، هلند و همچنین افراد تازه مسلمان حضور داشتند.

لازم به ذکر است علاقمندان جهت ثبت نام در برنامه می‌توانند به آیدی https://eitaa.com/ava۱۲۲ پیام ارسال کنند یا با شماره ۰۹۹۰۶۲۶۵۷۹۴ تماس حاصل بفرمایید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797