کد خبر : 7147
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، معاون ارتباطات و بین­ الملل حوزه های علمیه کشور؛ از سایت های بین المللی موسسه آوای توحید رونمایی شد.

با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، معاون ارتباطات و بین­ الملل حوزه های علمیه کشور؛ از سایت های بین المللی موسسه آوای توحید رونمایی شد.

در دیداری که حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، معاون ارتباطات و بین­ الملل حوزه های علمیه کشور, از موسسه آوای توحید داشتند, از سایت های بین المللی موسسه آوای توحید رونمایی شد. حجهالاسلام حیدری ازمدیریت ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه قم درخواست کردند تا سایتهای بین الملل موسسه که به هفت زبان دنیا،

در دیداری که حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، معاون ارتباطات و بین­ الملل حوزه های علمیه کشور, از موسسه آوای توحید داشتند, از سایت های بین المللی موسسه آوای توحید رونمایی شد.

حجهالاسلام حیدری ازمدیریت ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه قم درخواست کردند تا سایتهای بین الملل موسسه که به هفت زبان دنیا، محصولات فرهنگی و مکتوب موسسه را نشر می­دهد، رونمایی کنند تا فعالیت رسمی موسسه در این سایت ها کلید بخورد.

حجهالاسلام و المسلمین حسینی کوهساری ضمن عرض تشکر و قدردانی از فعالیت های موسسه؛ بعد از رونمایی از سایتهای موسسه ابراز امیدواری کردند که انشالله و با یاری خداوند متعال بتوان با استفاده از فضای مجازی این محتوای ارزشمند را در سطح بین ­الملل منعکس شود.

و در پایان حجهالاسلام حیدری با تقدیر از زحمات بیکران حجهالاسلام حسینی کوهساری با تقدیم لوح تقدیر و کتاب نفیسی از ایشان تقدیر به عمل آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797