کد خبر : 7613
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۱

سلسه جلسات هم افزایی و گسترده سازی معارف حکمی و معرفتی

نشست صمیمی موسسه علمی تربیتی آوای توحید با دانشگاه معارف اسلامی

نشست صمیمی موسسه علمی تربیتی آوای توحید با دانشگاه معارف اسلامی

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید در تاریخ یازدهم شهریور ماه ۱۴۰۰ حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید باجمعی از کارمندان موسسه در دانشگاه معارف اسلامی حضور یافتند. در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری نقدعلی به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید در تاریخ یازدهم شهریور ماه ۱۴۰۰ حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید باجمعی از کارمندان موسسه در دانشگاه معارف اسلامی حضور یافتند.

در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری نقدعلی به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت های این مجموعه پرداختند و شرح مختصری درخصوص اهداف، سند های راهبردی و فعالیت های خرد و کلان، برنامه های استانی؛ ملی وفراملی به ایشان ارائه دادند.

ایشان عنوان کردند: موسسه علمی تربیتی آوای توحید در صدد است که علوم عقلانی وحیانی و معرفتی را طبق منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه تمدن و فلسفه اسلامی در تمام سطوح جامعه عملیاتی نماید و برای این مهم ، تیمی تحقیقاتی آماده شده تا با فرمایشات معظم له را احصی کند .

ایشان بیان کردند: توانسته ایم مجموعه ای از بیانات رهبری معظم انقلاب را بصورت برنامه چند ساله تدوین و بعنوان سند بالا دستی موسسه اجرا نماییم.

مدیر موسسه آوای توحید افزودند برای دغدغه های مقام معظم رهبری مراکز راه اندازی شده است از جمله : سامانه آموزش مجازی، مرکز پاسخگویی به سوالات دینی، خبرگزاری حکمت و معرفت، مرکز بین الملل، معاونت فضای مجازی، مدرسه حضوری و مرکز پژوهشی و مرکز توانمند سازی سازمانی

دکتر میرمحمدی معاونت آموزش دانشگاه با ابراز رضایت نسبت به دست آوردها و فعالیت های موسسه گفتند: فلسفه ی اسلامی مورد نظر ویژه مقام معظم رهبری درخصوص شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.
ایشان بیان کردند : در شکل گیری تمدن نوین اسلامی بایستی از تمام ظرفیت های مکاتب فلسفی استفاده شود و در ایده پردازی تکثر در شکل گیری تمدن موجب بالندگی تمدن نوین اسلامی می باشد .
در ادامه ریاست محترم مرکز آموزش های آزاد فرمایشاتی را در خصوص اهمیت کار و فعالیت های کاربردی و معرفتی بیان کردند و از نقش ملاصدرا در شکل گیری انقلاب اسلامی و بعنوان مبانی انقلاب مطالب ارزنده ایی را مطرح کردند.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد : دانشگاه معارف اسلامی حاضر است برنامه های مشارکتی از قبیل برگزاری دوره و برنامه های پژوهشی ، تمدنی و نشست های تخصصی و طرح پژوهشی را با موسسه آوای توحید داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797