کد خبر : 5963
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۴۸

اولین دوره‌ی ملی پایان‌نامه‌ی سه دقیقه‌ای برگزار می‌شود

اولین دوره‌ی ملی پایان‌نامه‌ی سه دقیقه‌ای برگزار می‌شود

اولین دوره‌ی ملی پایان‌نامه‌ی سه دقیقه‌ای به همت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران ریاست جمهوری و با همکاری موسسه حکمت و فلسفه در حوزه‌ی فلسفه و الهیات برگزار می‌شود. مسابقات پایان‌نامه‌های سه دقیقه‌ای توسط «صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور» با همکاری «ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان» به منظور فراهم آوردن بستری جهت

اولین دوره‌ی ملی پایان‌نامه‌ی سه دقیقه‌ای به همت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران ریاست جمهوری و با همکاری موسسه حکمت و فلسفه در حوزه‌ی فلسفه و الهیات برگزار می‌شود.

پاناسه با لوگو

مسابقات پایان‌نامه‌های سه دقیقه‌ای توسط «صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور» با همکاری «ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان» به منظور فراهم آوردن بستری جهت عملیاتی‌شدن و کارآمدکردن پایان‌نامه‌های دانشجویی در سطح کشور  برگزار می‌گردد. در مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای دانشجویان پایان نامه خود را در سه دقیقه و با زبان ساده بیان می‌کنند. همچنین یکی دیگر از اهداف مسابقات پایان‌نامه‌های سه دقیقه‌ای ترویج علم در سطح جامعه و آگاهی‌سازی عمومی مردم از دستاوردهای علمی دانشگاهی می‌باشد. از این رو می‌بایست توضیحات ارائه شده توسط شرکت کنندگان در سطح فهم عمومی و به دور از مباحث پیچیده باشد.

برای اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به آدرس زیر مراجعه کنید: 

http://panase.ir/fa
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797