کد خبر : 4009
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

بازدید پروفسور هنری دولهوگ از موسسه الحکمه

بازدید پروفسور هنری دولهوگ از موسسه الحکمه

به گزارش اداره ارتباطات و بین الملل موسسه، صبح امروز پروفسور هنری دولهوگ رئیس دانشکده الهیات مسیحیت دانشگاه کاتولیک فرانسه و دکتر جازاری از اساتید این دانشکده از موسسه الحکمه بازدید کردند. در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین  کاشانی معاون آموزشی موسسه الحکمه ضمن تبیین اهداف و فعالیت های موسسه به بیان نحوه اجرای دوره

به گزارش اداره ارتباطات و بین الملل موسسه، صبح امروز پروفسور هنری دولهوگ رئیس دانشکده الهیات مسیحیت دانشگاه کاتولیک فرانسه و دکتر جازاری از اساتید این دانشکده از موسسه الحکمه بازدید کردند.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین  کاشانی معاون آموزشی موسسه الحکمه ضمن تبیین اهداف و فعالیت های موسسه به بیان نحوه اجرای دوره های کوتاه مدت برای فراگیران کشورهای مختلف جهان پرداخت  و ابراز داشت: این موسسه به صورت تخصصی  دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی  را برای فراگیران سراسر جهان با ادیان و مذاهب گوناگون  برگزار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین کاشانی، با اشاره به برنامه های آموزشی صورت گرفته در موسسه الحکمه ابراز داشت: دوره های آموزشی صرفا به جلسات آموزشی خلاصه نمی شود، بلکه برنامه های فرهنگی متنوع از جمله بازدید از اماکن مختلف مذهبی و فرهنگی و دیدار با شخصیت های بزرگ دینی برای فراگیران در نظر گرفته می شود.

پروفسور دولهوگ، ضمن ارج نهادن به فعالیت های انجام شده در موسسه الحکمه، برگسترش و توسعه این گونه فعالیت ها تاکید نمودند و خواهان همکاری های متقابل درخصوص آموزش های کوتاه مدت به فراگیران شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797