کد خبر : 5495
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

خلاصه‌ای از دیدار اعضای‌ مجلس‌ جوانان‌ دانش‌آموز با رهبر انقلاب ۱۳۸۰/۰۷/۱۲

با تعهد به‌ ظواهر دینی‌ معرفت‌ دینی‌ را افزایش دهید

با تعهد به‌ ظواهر دینی‌  معرفت‌ دینی‌ را افزایش دهید
عزیزان‌ نوجوان‌ و جوان‌ می‌توانند با تعهد به‌ ظواهر دینی‌ افزایش‌ معرفت‌ دینی‌ و بویژه‌ تقویت‌ ارتباط معنوی‌ با پروردگار، دلهای‌ خود را به‌ نور ایمان‌ و جذبه‌ الهی‌، "آباد و روشن‌" و مملو از عشق‌ و امید سازند.

مقام‌ معظم‌ رهبری‌ علم‌ و دانش‌ را کلید اصلی‌ حرکت‌ کشور خواندند و افزودند: پیشرفت‌ کشور نیازمند حرکت‌ علمی‌ بسیار قوی‌ است‌ که‌ پایه‌هایش‌ را باید در محیطهای‌ دانش‌آموزی‌ ایجاد کرد و بهمین‌ دلیل‌ است‌ که‌ درس‌ خواندن‌ مهمترین‌ کار دانش‌آموزان‌ و عبادت‌ بشمار می‌آید.
رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌، دینداری‌ را بال‌ دوم‌ حرکت‌ و پیشرفت‌ جامعه‌ برشمردند و افزودند عزیزان‌ نوجوان‌ و جوان‌ می‌توانند با تعهد به‌ ظواهر دینی‌ افزایش‌ معرفت‌ دینی‌ و بویژه‌ تقویت‌ ارتباط معنوی‌ با پروردگار، دلهای‌ خود را به‌ نور ایمان‌ و جذبه‌ الهی‌، “آباد و روشن‌” و مملو از عشق‌ و امید سازند. ایشان‌ نوجوانان‌ و جوانان‌ را به‌ قرائت‌ قرآن‌، تأمل‌ در معانی‌ آیات‌ این‌ کتاب‌ الهی‌ و نماز با توجه‌ توصیه‌ کردند، و خطاب‌ به‌ نوجوانان‌ و جوانان‌ کشور افزودند دلهای‌ با صفای‌ خود را با پالایش‌ دائم‌ معنوی‌، هر روز نورانی‌تر کنید تا با عنایت‌ پروردگار مهربان‌، به‌ انسانهای‌ صالح‌ تبدیل‌ شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797