کد خبر : 8294
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

جلسه مدیران موسسه آوای توحید با مدیران رادیو معارف

جلسه مدیران موسسه آوای توحید با مدیران رادیو معارف

به گزارش روابط عمومی موسسه آوای توحید درآستانه شروع ماه مبارک رمضان جلسه همکاری با رادیو معارف با حضور قائم مقام محترم رادیو معارف جناب حجت الاسلام والمسلمین عظیمی و جناب حجت الاسلام صفایی مدیر گروه فرهنگ و جامعه برگزار گردید. در این نشست صمیمانه حجت الاسلام حیدری مدیر موسسه آوای توحید با بیان فعالیت

به گزارش روابط عمومی موسسه آوای توحید درآستانه شروع ماه مبارک رمضان جلسه همکاری با رادیو معارف با حضور قائم مقام محترم رادیو معارف جناب حجت الاسلام والمسلمین عظیمی و جناب حجت الاسلام صفایی مدیر گروه فرهنگ و جامعه برگزار گردید.

در این نشست صمیمانه حجت الاسلام حیدری مدیر موسسه آوای توحید با بیان فعالیت های فرهنگی و تربیتی موسسه آوای توحید که نشات گرفته از متون حکمی و فلسفی قدما از جمله صدرالمتهلین و ابن سینا و… می باشدو این متون دارای ظرفیت بسیار زیادی است و بخاطر نگاه توحیدی که این متون دارند توانایی تربیتی بالایی دارند که متاسفانه مغفول مانده است. در ادامه ایشان به عنوان نمونه به برگزاری دوره توانمند سازی برای مجرمان قوه قضائیه اشاره کردند و اضافه کردند که برگزاری این دوره باعث کاهش بازگشت مجرمان به جرم گذشته خود شده است.

ایشان پیشنهاد برگزاری مسابقه کتابخوانی سلوک معنوی را دادند که با استقبال جناب آقای عظیمی قرار گرفت و مقرر شد از ۱۵ رمضان مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب سلوک معنوی برگزار گردد.

جناب آقای عظیمی با تشکر از برنامه های موسسه، بیان داشتند که موسسه در مسیر انسان سازی و تمدن سازی حرکت می کند و لذا می توانید برنامه هایی در زمینه نوجوانان و جوانان با محوریت فلسفه زندگی و سبک زندگی تهیه کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797