کد خبر : 3301
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹

حضور حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه در موسسه آوای توحید

حضور حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه در موسسه آوای توحید

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید روز چهارشنبه نهم بهمن ماه ۱۳۹۸ حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه با حضور در مکان موسسه آوای توحید در مجتمع زمزم از نزدیک در جریان فعالیت های موسسه قرار گرفتند. در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام محمدرضا حیدری مدیر مؤسسه آوای توحید به بیان گزارش مختصری از فعالیت

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید روز چهارشنبه نهم بهمن ماه ۱۳۹۸ حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه با حضور در مکان موسسه آوای توحید در مجتمع زمزم از نزدیک در جریان فعالیت های موسسه قرار گرفتند.

در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام محمدرضا حیدری مدیر مؤسسه آوای توحید به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت های این مجموعه پرداختند.

ایشان عنوان کردند: ما در حقیقت به دنبال این بودیم که علوم عقلی را اجتماعی سازی و کاربردی کنیم که برای قشر عمومی جامعه قابل استفاده باشد و در آینده قصد داریم مرکزی برای آموزش عالی باشیم که هم پژوهشکده باشد و هم دوره های آموزشی برگزار کند و در گام سوم جریان سازی و ایجاد یک جبهه در حوزه علوم عقلی ایجاد شود.

وی با اشاره به این که در موسسه در زمینه سبک زندگی اسلامی دوره هایی به صورت کوتاه مدت و بلند مدت برگزاری می کنیم؛ مخاطبین این دوره ها از کل کشور و ده کشور خارجی هستند. در این دوره ها تلاش نموده ایم در راستای بیانیه گام دوم حرکت کنیم.

مدیر موسسه آوای توحید خاطر نشان کرد: مراکز فعال این موسسه عبارت است از سامانه آموزش مجازی مرکز پاسخگویی به سوالات دینی ، خبرگزاری حکمت و معرفت ، مرکز بین الملل ، فضای مجازی، مدرسه حضوری و پژوهشگاه می باشد.

پس از سخنان مدیر موسسه آوای توحید ، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در این جلسه با اشاره به موثر بودن فعالیت های موسسه از فعالیت های این مجموعه تقدیر و تشکر کردند و در ادامه بیان داشتند: وجود گروه های جوان و خودجوش که در زمینه فرهنگی به صورت علمی و عملی فعالیت دارند مایه خرسندی است و بسیاری از کارهای فرهنگی کشور نیز به همت همین جوانان انجام می پذیرد و مقام معظم رهبری نیز نگاه ویژه ای به این مجموعه ها دارد.

ایشان اظهار نظر کردند: موسسه با وجود بهره مندی از چنین محتوای خوب با حضور اساتید بزرگ می تواند در زمینه های دیگر نیز ورود پیدا کند و موفق نیز باشد؛زمینه های هنر و رسانه می تواند زمینه ای خوبی برای فعالیت های موسسه باشد.

در پایان با استقبال موسسه و دعوت مدیریت موسسه از استاد خسروپناه برای حضور در موسسه برای بهرمندی از وجود علمی و معنوی ایشان توافق کلی صورت پذیرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797