کد خبر : 8288
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

دیدار صمیمی با حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در موسسه آوای توحید

دیدار صمیمی با حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در موسسه آوای توحید

درابتدای این دیدار حجت الاسلام حیدری مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید به بیان دستاوردهای موسسه اشاره کردند. ایشان گزارش مختصری از فعالیتهای موسسه در زمینه‌های آموزشی-پژوهشی، بین الملل، بخش توانمندسازی موسسه ارائه کردند. ایشان همچنین به بیان نگاه جدید و خلاقانه درس های موسسه که برگرفته از معارف حکمی و معرفتی منابع اصیل است

درابتدای این دیدار حجت الاسلام حیدری مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید به بیان دستاوردهای موسسه اشاره کردند. ایشان گزارش مختصری از فعالیتهای موسسه در زمینه‌های آموزشی-پژوهشی، بین الملل، بخش توانمندسازی موسسه ارائه کردند. ایشان همچنین به بیان نگاه جدید و خلاقانه درس های موسسه که برگرفته از معارف حکمی و معرفتی منابع اصیل است پرداختند و در رابطه با آن توضیحاتی ارائه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا با ابراز خرسندی از فعالیت‌های موسسه بیان داشتند که با وجود عالمان فرزانه  و دانشمند موسسه ،انشاالله آینده روشنی برای موسسه آوای توحید رقم خواهد خورد.

 ایشان پیشنهاد دادند که فتوت نامه های کهن مورد بررسی قرار گیرد و اثرات این فتوت نامه ها در مباحث اجتماعی مورد دقت قرار گیرد. باید دید فتوت نامه ها  از چه ملاک ها و معیار هایی استفاده کردند. و اینکه زندگی و سلوک آنها در نوع رفتار اجتماعی جوانمردان چه اثراتی داشته است.

 ایشان با توجه به فعالیت های عمومی تصریح کردند که این چنین کارهای فرهنگ عمومی که توسط موسسه درحال انجام است مورد دقت قرار گیرد و فعالیت ها در این زمینه عمیق تر صورت پذیرد.

درپایان حجت الاسلام رمضانی ریاست هیئت موسس با تشکر و قدر دانی از حضور پر برکت حجت الاسلام پارسانیا در موسسه آوای توحید به تبادل نظر لا ایشان پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797