کد خبر : 2659
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸

ضرورت عبادت خدای سبحان از روزنه محبت

ضرورت عبادت خدای سبحان از روزنه محبت

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: آیت الله العظمی جوادی آملی: خدا خدای همه است، اما انسان باید خدا را از روزنه محبّت عبادت کند که «هَلِ‏ الدِّینُ‏ إِلَّا الْحُب»، در محضر استاد؛ آیت الله العظمی جوادی آملی:  خدا خدای همه است، اما انسان باید خدا را از روزنه محبّت عبادت کند که «هَلِ‏ الدِّینُ‏ إِلَّا الْحُب»،فرمود:

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: آیت الله العظمی جوادی آملی: خدا خدای همه است، اما انسان باید خدا را از روزنه محبّت عبادت کند که «هَلِ‏ الدِّینُ‏ إِلَّا الْحُب»،

در محضر استاد؛

آیت الله العظمی جوادی آملی:


 خدا خدای همه است، اما انسان باید خدا را از روزنه محبّت عبادت کند که «هَلِ‏ الدِّینُ‏ إِلَّا الْحُب»،
فرمود: من این سرمایه را در درون دل‌های شما در سوره مبارکه «حجرات» گذاشتم، فرمود: ﴿حَبَّبَ إِلَیْکُمُ الْإیمانَ وَ زَیَّنَهُ فی‏ قُلُوبِکُمْ﴾ من ایمان را دلپذیر قرار دادم. همان‌طوری که کام شما بالأخره عسل را دوست دارد, چشم شما گُل را دوست دارد, گوش شما صدای خوب را دوست دارد، اینها را چه کسی قرار داد؟ یک امر طبیعی است، به همه هم داد. فرمود در نهان شما ما علاقه به خدا را ذخیره کردیم, نهادینه کردیم: ﴿حَبَّبَ إِلَیْکُمُ الْإیمانَ وَ زَیَّنَهُ فی‏ قُلُوبِکُمْ﴾؛ منتها این محبوب را, این زیورها را باید درست بشناسیم و عمل کنیم تا با جاذبهٴ محبّ خود حرکت کنیم که فرمود: ﴿إِنْ کُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونی‏ یُحْبِبْکُمُ اللَّهُ﴾.

منبع: برنامه تلویزیونی شمیم رحمت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797