کد خبر : 8282
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

نشست صمیمی موسسه آوای توحید با قائم مقام حوزه های علمیه

نشست صمیمی موسسه آوای توحید با قائم مقام حوزه های علمیه

مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید در دیدار با قائم مقام حوزه های علمیه به بیان دستاوردهای موسسه اشاره کردند. ایشان گزارش مختصری از فعالیتهای موسسه در زمینه‌های آموزشی-پژوهشی، بین الملل، بخش توانمندسازی و قسمت تازه تاسیس جوانان و نوجوانان موسسه ارائه کردند. در این نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین ملکی با ابراز خرسندی

مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید در دیدار با قائم مقام حوزه های علمیه به بیان دستاوردهای موسسه اشاره کردند. ایشان گزارش مختصری از فعالیتهای موسسه در زمینه‌های آموزشی-پژوهشی، بین الملل، بخش توانمندسازی و قسمت تازه تاسیس جوانان و نوجوانان موسسه ارائه کردند.

در این نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین ملکی با ابراز خرسندی از فعالیت های ملی و بین المللی موسسه به بیان نقطه نظرات خود در زمینه پیاده سازی حکمت و فلسفه در عموم جامعه پرداختند.

ایشان خاطر نشان کردند که فالیت‌های موسسه باید به سمت آموزش افراد تاثیر گذار در امر تربیت حرکت کند. حجت الاسلام ملکی معلمان را از تاثیرگزار ترین افراد در این موضوع دانستند و فرمودند آموزش فلسفه به معلمان باعث شکل گیری تفکر فلسفی در دانش آموزان می گردد که این امر به تمدن سازی کمک شایانی خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حیدری به تشریح اهداف موسسه در ایجاد تمدن نوین اسلامی پرداختند و فرمودند که علمای سلف همچون فارابی و شیخ اشراق و ابن سینا برای ایجاد تمدن از فلسفه خود استفاده کردند و سعی کرده اند مباحث فلسی خود را بدون پیچیدگی به عموم مردم انتقال دهند.

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه فعالیت موسسه شبیه به مسیر شهید مطهری در بیان دیدگاههای اسلام برای عامه جامعه است راه صحیح اقبال عمومی به تمدن سازی را همین مسیر عنوان کردند.

 در این جلسه مقرر شد که زمینه تاسیس حوزه علمیه با رویکرد حکمی و معرفتی فراهم گردد و ایشان حمایت خود را در این زمینه اعلام کردند و فرمودند انشاالله با شکل گیری زیرساخت ها و مقدمات آن انشاالله در آینده نه چندان دور شاهد تاسیس مدرسه علمیه تراز حوزه علمیه باشیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797