کد خبر : 7154
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱:۱۱

نشست معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به همراه مدیر مرکز کاربردی حوزه های علمیه با موسسه آوای توحید

نشست  معاون تبلیغ  و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به همراه مدیر مرکز کاربردی حوزه های علمیه با  موسسه آوای توحید

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری ، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به همراه حجه­ الاسلام و المسلمین زنگویی مدیر مرکز کاربردی حوزه های علمیه جهت بازدید و انعقاد تفاهم در موسسه آوای توحید حضور یافتند. ابتدا حجه­ الاسلام حیدری نقدعلی مدیریت موسسه آوای توحید ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان گرامی

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری ، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به همراه حجه­ الاسلام و المسلمین زنگویی مدیر مرکز کاربردی حوزه های علمیه جهت بازدید و انعقاد تفاهم در موسسه آوای توحید حضور یافتند.

ابتدا حجه­ الاسلام حیدری نقدعلی مدیریت موسسه آوای توحید ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان گرامی گزارش فعالیت یک ساله تبلبغی خود را ارائه نمودند.

در ادامه ایشان در مورد اهداف و آرمان های موسسه بیان داشتند : موسسه آوای توحید بنا دارد فلسفه را در متن زندگی مردم جاری کند و در شکل­ گیری تمدن نوین اسلامی موثر باشد. ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ((بوسیله فلسفه می­توانیم حکومت و جامعه را اداره کنیم)) خاطرنشان کردند: با فلسفه ای می­شود جامعه را اداره کرد که امتداد اجتماعی سازی شده باشد و برای تمام طبقات اجتماع حرف برای گفتن داشته باشد . لذا موسسه اساس کار و بنیه را بر اساس فلسفه و مباحث معرفتی بنا کرده لکن نه بصورت فلسفه محض و نظری.
ایشان افزودند: جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی به ابزار تبلیغ موازن با تمدن نیازمندیم لذا مبلغان بایستی تربیت شوند که به آنها بتوانیم مبلغان تمدنی بگوییم ، همان گونه که رهبر معظم انقلاب به ما یاد دادند برای ایجاد تمدن نیازمند فلسفه صدرایی هستیم و فلسفه پایه تمام علوم میباشد
مبلغ طراز گام دوم انقلاب بایستی مولفه معنویت و اخلاق با معیت مباحث معقول فراگیرد و برای جهانی فکر کردن و پاسخ به مسائل روز جامعه نیازمند موکد فلسفه و معرفت هستیم چرا که فلسفه زبان زنده دنیا و بشریت میباشد

موسسه علمی تربیتی آوای توحید این توانایی را دارد در راستای تربیت مبلغ تمدن ساز توانمند سازی ها لازم را با همکاری معاونت تبلیغ حوزه های علمیه را داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری گفتند: موسسه آوای توحید دارای محتوای غنی و قابل استفاده می باشد و ان شاالله با هماهنگی های لازم دوره ای مشترک برای مدارس امین اجرا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797