کد خبر : 4574
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

۱۲فروردین نوروزی دیگر در تاریخ ایران

۱۲فروردین نوروزی دیگر در تاریخ ایران

آیت‌الله سعیدی: ۱ حوزه/ ملت ایران با وجود ظالمانه‌ترین فشارهای بین‌المللی، گام اول انقلاب خود را با کارنامه‌ای پر از افتخارات بی‌رقیب طی کرده و همچنان مایه مباهات و الهام‌بخش آزادی خواهان جهان است. به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله سید محمد سعیدی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز تاریخی ۱۲ فروردین‌ماه را به ملت ایران تبریک

آیت‌الله سعیدی: ۱

سعیدی

حوزه/ ملت ایران با وجود ظالمانه‌ترین فشارهای بین‌المللی، گام اول انقلاب خود را با کارنامه‌ای پر از افتخارات بی‌رقیب طی کرده و همچنان مایه مباهات و الهام‌بخش آزادی خواهان جهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله سید محمد سعیدی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز تاریخی ۱۲ فروردین‌ماه را به ملت ایران تبریک گفت که متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُریدْ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الاَْرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّهًوَ نَجْعَلُهُمُ الْوارِثینَ‌‎

صَدَقَ الله الْعَظیمْ.‏

یوم الله ۱۲ فروردین، نوروزی دیگر در تاریخ ایران عزیز است! سرآغاز بهار جمهوری اسلامی که با حماسه پرشکوه حضور ملت، مشروعیت نظام جمهوری اسلامی در کشور رقم خورد و مردم با رای بی نظیر بالای ۹۸ درصدی به استکبار و استعمار نه گفته، به استقلال و عزت و اقتدار آری گفتند تا ندای صلح و عدالت را به گوش جهانیان برسانند.

مردم ایران اسلامی با رای آن روز و استقامت بی نظیر خود تا امروز با رهبری های حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی مصداق آیه کریمه (إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا…) هستند که با وجود ظالمانه ترین فشارهای بین المللی، گام اول انقلاب خود را با کارنامه ای پر از افتخارات بی رقیب طی کرده و همچنان مایه مباهات و الهام بخش آزادی خواهان جهان اند.

اینجانب ضمن تبریک این عید بزرگ با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و ارج نهادن به رشادت ها و جانفشانی شهداء و ایثارگران انقلاب اسلامی، از خداوند متعال جهشی بزرگ در مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب برای رسیدن به قله های رفیع استقلال،آزادی و عزت و سربلندی مسئلت دارم و از جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها رفع زودهنگام بلایا و موانع پیشرفت جامعه، از جمله بیماری شایع کرونا را آرزو مندم.

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797