کد خبر : 7178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۳

مدیریت موسسه آوای توحید در همایش جوان تمدن ساز: موسسه آوای توحید گامی در جهت تحقق دولت اسلامی

مدیریت موسسه آوای توحید در همایش جوان تمدن ساز: موسسه آوای توحید گامی در جهت تحقق دولت اسلامی

حجت الاسلام حیدری مدیر موسسه: موسسه آوای توحید در اواخر سال ۱۳۹۵ با هدف اجتماعی و کاربردی کردن معارف توحیدی و در نهایت ایجاد تمدن نوین اسلامی با حضور جمعی از اساتید عالی حوزه علمیه تاسیس شد. یکی از رسالت های مهمی که موسسه دنبال می کند توانمندسازی و ارتقا سطح بینش معرفتی ارگان ها

حجت الاسلام حیدری مدیر موسسه:

موسسه آوای توحید در اواخر سال ۱۳۹۵ با هدف اجتماعی و کاربردی کردن معارف توحیدی و در نهایت ایجاد تمدن نوین اسلامی با حضور جمعی از اساتید عالی حوزه علمیه تاسیس شد.

یکی از رسالت های مهمی که موسسه دنبال می کند توانمندسازی و ارتقا سطح بینش معرفتی ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی میباشد.

جهت تحقق این هدف الحمدلله رب العالمین تا کنون با بیش از ۲۰ نهاد رسمی تفاهم داشته ایم.

با همکاری و دید تمدنی دادگستری استان طرحی خدمت معاونت محترم پیشگیری ارایه شد و مورد تایید ریاست محترم قرار گرفت.


مقام معظم رهبری مدظله العالی جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی چند مرحله را نام می برند که یکی از آنها دولت اسلامی میباشد؛ موسسه آوای توحید گامی در جهت تحقق دولت اسلامی, سعی کرده برای ارتقاء سطح بنیش معرفتی انها طبق سند بالادستی بیانیه گام دوم انقلاب فرهنگ سازی معرفتی ایجاد کند.

یکی از نیازهای جدی تمدن نوین اسلامی کاهش آسیب های اجتماعی می باشد که با همکاری ریاست محترم دادگستری دوره ای را برای مجرمین مجازات های حبس جایگزین برگزار کردیم.


در این دوره سعی بر این بود که به افراد سازمان و نظام فکری داده شود بمثابه نقشه راهی باشد تا بتواند مسیر را همیشه درست ادامه دهد, که الحمدلله با بازخوردی شگفت انگیزو بالایی روبرو بودیم .
و تا کنون ۱۱۰۰ نفر را دوره داده ایم و ۸۰۰ گواهی پایان دوره صادر شده و نکته قابل توجه این طرح تربیت محور بودن آن می باشد یعنی بعد از اتمام دوره موسسه هنوز برای آنها برنامه و ارتباط دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797