کد خبر : 8303
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

بازدید مدیر و معاونین موسسه امیر بیان از موسسه آوای توحید

بازدید مدیر و معاونین موسسه امیر بیان از موسسه آوای توحید

بازدید مدیر و معاونین موسسه امیر بیان از موسسه آوای توحید به گزارش روابط عمومی موسسه آوای توحید: در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حیدری مدیر موسسه آوای توحید ضمن خوشامدگویی به بیان فعالیت ها و دستاوردهای موسسه آوای توحید پرداختند. ایشان بیان داشتند مهمترین هدف آموزش های موسسه آوای توحید ایجاد تغییر در اندیشه

بازدید مدیر و معاونین موسسه امیر بیان از موسسه آوای توحید

به گزارش روابط عمومی موسسه آوای توحید: در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حیدری مدیر موسسه آوای توحید ضمن خوشامدگویی به بیان فعالیت ها و دستاوردهای موسسه آوای توحید پرداختند. ایشان بیان داشتند مهمترین هدف آموزش های موسسه آوای توحید ایجاد تغییر در اندیشه ها است.

ایشان اذعان داشتند همه انسان ها دانسته یا ندانسته از منطق و فلسفه استفاده می کنند و همه در بعد اندیشه ای دارای یک فلسفه هستند و جایی نیست که انسان بدون اندیشه حرکت کند لذا برای تغییر بنیادی افراد باید اندیشه ها را متحول کرد و در مسیر توحید قرار داد.

 ایشان در بیانات خود فرمودند گاهی اوقات مسائل و مواد فاسد وارد اندیشه می شود که نگرش و جهان بینی و ایدئولوژی یک فرد فاسد میشود و این موارد به تجربه در مجرمین مشاهده شده است. باید دانست که ریشه همه گناه ها و جرم ها اندیشه فاسد است.

 ما باید به دنبال ایجاد اندیشه‌های بنیادین باشیم که افعال و تمام سبک زندگی انسان را تحت تاثیر قرار دهد. همانطور که در غرب مشاهده می کنیم که تمام سیاست، اقتصاد، فرهنگ و هنر بر اساس فلسفه هگل و دکارت بنیاد نهاده شده است.

مبنای سبک زندگی ما باید فلسفه اسلامی باشد مقام معظم رهبری در دیدار معلمان خراسان شمالی فرمودند که ما باید به وسیله فلسفه جامعه را اداره کنیم.

باید بدانیم اگر افراد اندیشه سالم و توحیدی نداشته باشند حتی اگر موضوعات جزئی اصلاح شود باز هم ممکن است در مورد دیگر دچار خطا شود مثلا ما بر روی مسئله حجاب کار می کنیم این فرد ممکن است که حجابش درست شود ولی شاکله وجودی او درست نمی شود و ممکن است در جای دیگر مرتکب خطا و اشتباه شود

ایشان فرمودند چون مبلغان امیر بیان فعالیت اندیشه های انجام میدهند.خود آنها باید دارای چارچوب اندیشه‌ی صحیح باشند تا بتوانند مخاطب را تحت تاثیر قرار دادند و منجر به ایجاد سبک زندگی اسلامی شود.

ایشان فرمودند فعالیت های موسسه آوای توحید بر سه اصل اندیشه های بنیادین، فعالیت های راهبردی و فعالیت های کاربردی می باشد تا بتوان فعالیت تمدنی صحیح انجام گیرد.

 حجت الاسلام و المسلمین کلاته نیز با تشریح فعالیت های امیر بیان و نحوه انجام تربیت مبلغ بیان داشتند که محتوای جذاب انگیزشی و اسلامی و توحیدی موسسه آوای توحید میتواند در پیشبرد تربیت مبلغان به نحو احسن کمک کند و باعث پیشرفت آنان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797