کد خبر : 7062
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۰۶

نشست مدیران و اساتید موسسه آوای توحید با حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس نظارت و ارزیابی مجموعه های حوزوی دفتر مقام معظم رهبری

نشست مدیران و اساتید موسسه آوای توحید با حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس نظارت و ارزیابی مجموعه های حوزوی دفتر مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید در تاریخ  ماه بهمن ۱۳۹۹ حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه آوای توحید و جمعی از مدیران و اساتید موسسه در دیداری که با حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس نظارت و ارزیابی مجموعه های حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در موسسه­ی آوای توحید تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید در تاریخ  ماه بهمن ۱۳۹۹ حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه آوای توحید و جمعی از مدیران و اساتید موسسه در دیداری که با حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس نظارت و ارزیابی مجموعه های حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در موسسه­ی آوای توحید تشکیل شد به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام و المسلمین حیدری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد امام خمینی (ره) که فرمودند: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه چکیده­ی حکمت متعالیه بود و نیز فرمودند: ما بوسیله ی مبانی فلسفی توانستیم حکومت کنیم و حکومت طبق مبانی فلسفی باید اداره شود، فرمودند: فلسفه ی ما یک فلسفه پویا است که ما می توانیم با این فلسفه نظام دستگاه سیاسی را پشتیبانی کنیم و سبک زندگی اسلامی را از این فلسفه دریافت کنیم. ما با تکیه بر این ایده می توانیم ابتدا جریان سازی و در نهایت جبهه­ی معرفتی انقلاب اسلامی را راه اندازی کنیم.

 ایشان در ادامه به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت­ها، اهداف و معرفی اساتید موسسه پرداختند.

ایشان خاطر نشان کردند: یک نکته ی قابل توجه این است که ما از دو درونمایه­ی فلسفی و معرفتی مطالب کاربردی و اجتماعی را استخراج می کنیم و با روشی همه فهم به  مخاطبین خود ارائه می دهیم.

ایشان ابراز داشتند: موسسه ی آوای توحید نود درصد تاثیر پذیری داشته است برای مثال یکی از دوره های ما به نام هور و نصر باعث مبهوت شدن رئیس دادگستری شده است و ایشان کنجکاو شده بودندکه دوره ها را به شخصه بررسی کنند.

در پایان حجت السلام و المسلمین حسینی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات موسسه فرمودند: کار خیلی ویژه ای انجام                   می دهید، مجموعه های به این سبک عمل می کنند کم نظیر هستند.

ایشان افزودند آوازه ی موفقیت های آوای توحید را شنیده­اند و ابراز آمادگی کردند تا با موسسه­ی آوای توحید همکاری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797