کد خبر : 6388
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

امضای تفاهم نامه میان موسسه آوای توحید و معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل استان قم

امضای تفاهم نامه میان موسسه آوای توحید و معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل استان قم

به نام خدا به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید , حجت الاسلام و مسلمین محمدرضا حیدری مدیریت موسسه آوای توحید در دفتر سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم‌ در جهت۱- امضای تفاهم‌نامه دوره های هور و نصر و.. ۲- ارتباطات با نهاد ها که قابلیت برگزاری

به نام خدا
به گزارش روابط عمومی موسسه علمی تربیتی آوای توحید , حجت الاسلام و مسلمین محمدرضا حیدری مدیریت موسسه آوای توحید در دفتر سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم‌ در جهت۱- امضای تفاهم‌نامه دوره های هور و نصر و.. ۲- ارتباطات با نهاد ها که قابلیت برگزاری دوره را دارند در مورخه ۲۸/۸/۹۹حضور یافت.


ابتدا مدیر مؤسسه آوای توحید به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت های این مؤسسه علی الخصوص گزارشی از اجرای موفقیت¬آمیز آزمایشی دوره های تربیتی که برای مخاطبین دادگستری برگزار گردیده، پرداختند.
ایشان عنوان کردند: موسسه آوای توحید در حقیقت به دنبال این است که، علوم وحیانی و معرفتی را اجتماعی سازی و کاربردی کند، تا نوع جهان بینی افراد و جامعه را در سطح ملی و بین المللی ارتقا و ساماندهی و توانمندسازی کند و تا هم اکنون با وجود محتواهای معرفتی در گستره ملی و بین المللی با مخاطب بیش از ده هزار نفری، بازخورد و تاثیر پذیری بالایی را داشتیم.
در دوره اخیر دادگستری نیز با حمد و سپاس خداوند متعال شاهد تاثیرپذیری بالایی بودیم و ان شالله در صدد ارتقا اولا از جهت سیستم و زیر ساخت و ثانیاً تقویت محتوی فعلی هستیم و انتظاری که موسسه علمی تربیتی آوای توحید از سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دارد اینست که در ایجاد ارتباطات با دیگر نهاد های دولتی جهت برگزاری دوره و توانمند سازی موسسه را یاری کنند.


حجت الاسلام و المسلمین یزدی با ابراز خوشنودی از همکاری به¬وجود آمده فرمودند امیدوارند که با عنایت و برکت¬الهی در ادامه برگزاری طرح هم سربلند و مخلص باشیم.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم‌ ضمن تشکر از عملکرد موسسه آوای توحید در اجرای طرح داشتند ابراز امیدواری کردند که در ادامه اجرای طرح اولاً در سطح دوره ها جهت ارتقاء و پیشرفت حاصل شود تا شاهد تاثیرگذاری هرچه بیشتر در مخاطبین خود باشیم. ثانیاً با تکمیل¬زیرساخت¬ها و تجهیز موسسه شاهد برگزاری با کیفیت تر دوره ها باشیم. ثالثا با تغییر سامانه دسترسی مخاطبین به محتوای تربیتی با سهولت صورت بگیرد.
ایشان افزودند ثبت بازخوردها و ارائه گزارش کامل از میزان رضایت مخاطبین برای معاونت پیشگیری از اهمیت بالایی برخوردار است و میزان سنجش کیفیت دوره های تربیتی تایید مخاطبین دوره است.
بعد از صحبت های طرفین تفاهم نامه فی مابین موسسه و دادگستری به امضاء طرفین رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797