کد خبر : 5510
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

خلاصه‌ای از خبر دیدار فرماندهان و جمعی از پرسنل سپاه با فرمانده کل قوا ۱۳۸۱/۰۶/۲۴

باید از ایمان‌ و معرفت‌ خود و مجموعه‌های‌ مرتبط با خویش‌ مراقبت‌ کنیم

باید از ایمان‌ و معرفت‌ خود و مجموعه‌های‌ مرتبط  با خویش‌ مراقبت‌ کنیم
مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با توصیه‌ به‌ قناعت‌ و پرهیز از دنیا، از ابراز برخی‌ تشبیهات‌ در برخی‌ مجامع‌ میان‌ ایشان‌ و بزرگان‌ اسلام‌، بشدت‌ ابراز ناراحتی‌ کردند و بر لزوم‌ پرهیز کامل‌ از بکار بردن‌ این‌ تشبیهات‌ تأکید کردند.

رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌، زورگویی‌ و دست‌اندازی‌ قدرتهای‌ بزرگ‌ به‌ کشورها و منافع‌ ملتها را مشکل‌ بزرگ‌ جهان‌ امروز دانستند و افزودند: هنگامی‌ که‌ مردم‌ جهان‌ زورگوییهای‌ سیاسی‌ ـ اقتصادی‌ و نظامی‌ امریکا را در کشورهای‌ گوناگون‌ می‌بینند، احساس‌ می‌کنند که‌ پیام‌ نظام‌ اسلامی‌ مبنی‌ بر مقابله‌ و معارضه‌ با این‌ قدرتها، پیام‌ بحقی‌ است‌.
ایشان‌ در بخش‌ دیگری‌ از سخنانشان‌، ایجاد تردید و وسوسه‌ در دلهای‌ مسؤولان‌ و مردم‌ را امید اصلی‌ دشمنان‌ خواندند و تأکید کردند: در مقابل‌ این‌ روش‌ خطرناک‌ همه‌ باید از ایمان‌ و معرفت‌ خود و مجموعه‌های‌ مرتبط با خویش‌ مراقبت‌ کنند و اجازه‌ ندهند که‌ دنیاطلبی‌، قدرت‌طلبی‌، گرایش‌ به‌ تجمل‌ و شهوات‌ مختلف‌ باعث‌ شود دشمن‌ با وسوسه‌های‌ مختلف‌، در دل‌ و مغز آنها نسبت‌ به‌ مبانی‌ و مفاهیم‌ انقلاب‌، تردید ایجاد کند.
مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با توصیه‌ به‌ قناعت‌ و پرهیز از دنیا، از ابراز برخی‌ تشبیهات‌ در برخی‌ مجامع‌ میان‌ ایشان‌ و بزرگان‌ اسلام‌، بشدت‌ ابراز ناراحتی‌ کردند و بر لزوم‌ پرهیز کامل‌ از بکار بردن‌ این‌ تشبیهات‌ تأکید کردند.
حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ با اشاره‌ به‌ حماسه‌های‌ جوانان‌ ملت‌ در ۸ سال‌ دفاع‌ مقدس‌ افزودند: این‌ حماسه‌ها دشمن‌ را با همه‌ حمایتهای‌ قدرت‌های‌ بزرگ‌ به‌ ذلت‌ کشاند و اکنون‌ نیز اگر دلها، ایمانها و معرفتها مورد پاسداری‌ کامل‌ قرار گیرد لشکرکشی‌ها و حرفهایی‌ که‌ اخیرا زده‌ می‌شود و نیز هیچ‌ عامل‌ و نیروی‌ دیگری‌ در جهان‌ نمی‌تواند ملت‌ مؤمن‌ ایران‌ و مجموعه‌های‌ پولادین‌ این‌ ملت‌ را شکست‌ دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797