کد خبر : 3963
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

دیدار رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه با نخست وزیر سابق عراق

دیدار رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه با نخست وزیر سابق عراق

رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه و هیئت همراه، در سفر به عراق، با «نوری مالکی»، نخست وزیر سابق عراق دیدار کردند و بر اهتمام جامعه‌المصطفی به فعالیت رسمی نمایندگی این نهاد بین‌المللی در عراق تأکید ورزیدند. گروه خبر: رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه و هیئت همراه، در سفر به عراق، با «نوری مالکی»، نخست وزیر پیشین عراق دیدار کردند

رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه و هیئت همراه، در سفر به عراق، با «نوری مالکی»، نخست وزیر سابق عراق دیدار کردند و بر اهتمام جامعه‌المصطفی به فعالیت رسمی نمایندگی این نهاد بین‌المللی در عراق تأکید ورزیدند.

گروه خبر: رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه و هیئت همراه، در سفر به عراق، با «نوری مالکی»، نخست وزیر پیشین عراق دیدار کردند و بر اهتمام جامعه‌المصطفی به فعالیت رسمی نمایندگی این نهاد بین‌المللی در عراق تأکید ورزیدند.

به گزارش مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعه‌المصطفی، رئیس جامعه‌المصطفی در این سفر، که حجج اسلام والمسلمین و آقایان «دکتر قنبری»، معاون ارتباطات و بین‌الملل، «مهدوی‌مهر»، نماینده المصطفی در عراق، «شانی»، مدیرکل حوزه ریاست المصطفی، «معصومی»، رئیس مؤسسه علوم و ‌معارف و معاون علمی نمایندگی عراق و «دکتر صالحی»، مشاور ریاست در امور عراق، حضرت آیت الله دکتر عباسی را همراهی می‌کردند، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دست‌آوردهای جامعه‌المصطفی، خطاب به نخست وزیر پیشین عراق تصریح کرد: از شما، که سابقه درخشانی در حوزه مدیریت سیاسی عراق دارید و همواره به وزیر علوم عراق برای همکاری با نمایندگی جامعه‌المصطفی در این کشور سفارش می‌کردید، سپاس‌گزاریم.

وی، با بیان این که خدمات شما در دوره مسئولیتتان، در تاریخ عراق ماندگار خواهد بود، یکی از خدمات دولت نوری مالکی را قطع دست بیگانگان از دخالت در امور عراق برشمرد و خاطرنشان ساخت: امیدوارم پیوند تاریخی ملت عراق و ایران استمرار داشته باشد و روز به روز گسترش یابد.

حضرت آیت الله دکتر عباسی با اشاره به این که تاکنون، پنج‌هزار طلبه عراقی از جامعه‌المصطفی دانش‌آموخته شده‌اند و سه‌هزار نفر در حال تحصیل‌اند، تأکید نمود: امیدوارم مجوز رسمی تأسیس نمایندگی المصطفی در عراق به زودی صادر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797