کد خبر : 4975
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

دیدار دانشگاهیان‌ و فرهنگیان‌ کهگیلویه‌ و بویر‌احمد با رهبر انقلاب ۱۳۷۳/۰۳/۱۹

رهبر انقلاب طی سخنرانی ضرورت‌ کسب‌ علم‌ و معرفت‌، تحصیل‌ ایمان‌ مذهبی‌ و تزکیه‌ نفسانی‌ را برای‌ دانشجویان‌ مورد تأکید قرار دادند.

رهبر انقلاب طی سخنرانی ضرورت‌ کسب‌ علم‌ و معرفت‌، تحصیل‌ ایمان‌ مذهبی‌ و تزکیه‌  نفسانی‌ را برای‌ دانشجویان‌ مورد تأکید قرار دادند.
طی‌ سخنانی‌ ضرورت‌ کسب‌ علم‌ و دانش‌ و معرفت‌، تحصیل‌ ایمان‌ مذهبی‌ و تعبد و پایبندی‌ به‌ اخلاق‌ اسلامی‌ و تزکیه‌ نفسانی‌، همراه‌ با افزایش‌ درک‌، فهم‌، آگاهی‌ و بینش‌ سیاسی‌ را به‌ عنوان‌ سه‌ مسئله‌ اساسی‌ و ضروری‌ برای‌ دانشجویان‌ مورد تأکید قرار دادند.

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر انقلاب‌ اسلامی‌ عصر روز چهارشنبه‌ در اجتماع‌ بزرگ‌ دانشگاهیان‌ و فرهنگیان‌ استان‌ کهکیلویه‌ و بویراحمد که‌ در مصلای‌ شهر یاسوج‌ برگزار شد طی‌ سخنانی‌ ضرورت‌ کسب‌ علم‌ و دانش‌ و معرفت‌، تحصیل‌ ایمان‌ مذهبی‌ و تعبد و پایبندی‌ به‌ اخلاق‌ اسلامی‌ و تزکیه‌ نفسانی‌، همراه‌ با افزایش‌ درک‌، فهم‌، آگاهی‌ و بینش‌ سیاسی‌ را به‌ عنوان‌ سه‌ مسئله‌ اساسی‌ و ضروری‌ برای‌ دانشجویان‌ مورد تأکید قرار دادند.
مقام‌ معظم‌ رهبری‌ در این‌ دیدار جوانان‌ دانشجو را امیدبخش‌ترین‌ قشر بزرگ‌ جامعه‌ توصیف‌ کردند و وجود چندهزار دانشجو در استان‌ کهکیلویه‌ و بویراحمد را به‌ عنوان‌ یک‌ نقطه‌ بابرکت‌، در جهت‌ جبران‌ عقب‌ماندگی‌، و زدودن‌ محرومیت‌های‌ این‌ استان‌ نویدبخش‌ و امیدآفرین‌ دانستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797